må de skubbe børnene i bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

lukasmor

Jeg var tændt helt af! På ingen måde iorden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Der er vi helt enige Jeg havde skubbet til pædagogen hvis det var mig i raseri. For at skubbe et lille barn er satme ikke i orden!

Ej men hvad er det for noget??!!! Jeg ville blive SÅ gal hvis jeg var vidne til det. Håber jeg ville reagere og ikke bare gå i chok. 

Anmeld

13. august 2011

GryHSB

Mor til Frederic skriver:

Nu har frederic været igang i bh i snart 2 uger og sikke 2 uger...

Så har følehornene ude... Lige lidt for historie...

1. uge... Var stuerne sammenlagt pga ferie og ikke mange børn (15 ialt), der gik det rigtig godt. Han var der 8.15-11.45 de første 4 dage og til 14.30 om fredagen. Det gik bare super, han kom på toilet, sov til middag, leger kanon med de andre osv.

2. uge... De er tilbage på egne stuer igen og pædagogerne tilbage fra ferie, nu er de ialt 9 børn på stuen. Mandag henter jeg en dreng der fra 8.15-14.30 hverken har været på toilet, spist mad eller sovet. Tirsdag snakked jeg med leder'n da hun går rundt på stuerne hver morgen, hun finder det også dybt uaceptabel at de ikke har haft ham på toilet. Middagslur kan de nu ikke tilbyde ham mere, men hvis han falder i søvn under deres afslapning skal de nok lade ham ligge... Resten af ugen er meget svingene og igår brugte han 3 sæt tøj, fordi de stadig ikke får ham på toilet. Hvor han iøvrigt har været renlig siden han var 2,7 år... (bliver 3 år her den 3 sep)

De fandt ud af igår han har saft med i bh. Giver vi ham vand med drikker han end ikke 1 cm af det i hans drikkedunk på trods af sol og varme. Han er nød til at drikke og har ligget stabilt de sidste 2 år på samme dosis aff pulver, lige til han started i bh. Han får et andet mærke end movicol junior og hans dosis svarer til 2 breve movicol om dagen. Han viser tegn på han's mave er ved at gå i stå, da han holder på alt. Når det endelig kommer ud er det (sorry) hårde klumper mast sammen i en laaang pølse - i frederic's verden; en hulahop ring...

Så idag... Sidder der en af ballademagere på en pædagogs stol og han nægter at hoppe af den. Hun skubber ham så ned, så han lander hårdt i gulvet med numsen først og han udbryder; du må ikke skubbe.. Pædagog; det var dig selv der faldt....

Er det okay?

Jeg arbejder pt. i børnehave (praktik) og nej. Det du skriver er under al kritik. Jeg ville sørge for det stoppede, hvis hun kan skubbe et barn, mens der er voksne vidner til stede, hvad kan hun så ikke finde på, når det kun er børnene, der er der. I den børnehave jeg pt. er i, får børnene sovet, kommer på toilettet op til flere gange, spiser fire gange mad og meget meget mere. Ingen bliver skubbet, og vi er altså over dobbelt så mange børn på stuerne! Jeg havde krævet et andet sted til mit barn, eller taget kampen op (hvis du har modet på det og energien til det). Mht. saft kan jeg godt forstå pædagogerne, da der desværre ofte er rigtig meget sukker med børnene hjemmefra, så det kan der sagtens være ekstra fokus på, men hvis der er en helt særlig grund til det, så er der jo ikke noget at gøre ved det.

Anmeld

13. august 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej men hvad er det for noget??!!! Jeg ville blive SÅ gal hvis jeg var vidne til det. Håber jeg ville reagere og ikke bare gå i chok. 

Hehe ja ikke? griner.. Sådan nogle mennesker skulle  bare ikke være pædagoger hihi

Anmeld

13. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe ja ikke? griner.. Sådan nogle mennesker skulle  bare ikke være pædagoger hihi

Nej, det skulle nok finde sig et andet job!! 

Anmeld

13. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Puha, stakkels Frederic, håber virkelig at det ændre sig.
Hold da op det er meget han har taget på i afføring, det må være ekstremt ubehageligt

det er bare så træls... håber godt nok der snart sker noget, at de bliver bedre til at hjælpe ham.

herhjemme har han jo været renlig de sidste fem mdr og kan hjemme og andre steder klare sig selv på toilet. så det at han nu konsikvens tisser i bukserne tre gange dagligt i bh, er træls. 

han er begyndt også at sige at han bare hjemme kan tisse i bukserne også,,,

Anmeld

13. august 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

det er bare så træls... håber godt nok der snart sker noget, at de bliver bedre til at hjælpe ham.

herhjemme har han jo været renlig de sidste fem mdr og kan hjemme og andre steder klare sig selv på toilet. så det at han nu konsikvens tisser i bukserne tre gange dagligt i bh, er træls. 

han er begyndt også at sige at han bare hjemme kan tisse i bukserne også,,,

Ej, hvor er det bare bitter og sørgeligt at han er kommet frem til det
Jeg bliver virkelig så gal på jeres vejne. Sikke nogle padder.

Forstår ikke hvordan de kan byde børn sådan vilkår

Det lød ellers til den gang du skrev om det at det var et super sted hvor de kunne rumme ham, men det har de jo så desværre modbevist

Anmeld

13. august 2011

2721

Solstråle2011 skriver:

Anmeld

13. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

jeg var måløs...

også fordi da hun havde plantet sig i stolen og kigged over på os, sagde frederic glad til hende... ved du hvad, min far kommer også med ned at henter mig i eftermiddag, sammen med mor.... hun kigged endgang på ham, men blot ud i luften og frederic tabte modet til at sige det igen.

Anmeld

13. august 2011

GryHSB skriver:

Jeg arbejder pt. i børnehave (praktik) og nej. Det du skriver er under al kritik. Jeg ville sørge for det stoppede, hvis hun kan skubbe et barn, mens der er voksne vidner til stede, hvad kan hun så ikke finde på, når det kun er børnene, der er der. I den børnehave jeg pt. er i, får børnene sovet, kommer på toilettet op til flere gange, spiser fire gange mad og meget meget mere. Ingen bliver skubbet, og vi er altså over dobbelt så mange børn på stuerne! Jeg havde krævet et andet sted til mit barn, eller taget kampen op (hvis du har modet på det og energien til det). Mht. saft kan jeg godt forstå pædagogerne, da der desværre ofte er rigtig meget sukker med børnene hjemmefra, så det kan der sagtens være ekstra fokus på, men hvis der er en helt særlig grund til det, så er der jo ikke noget at gøre ved det.

jeg forstår det heller ikke. 

håber at jeg på mandag kan snakke med hende der kommer retur fra ferie og som vist skulle stå for hoved overblik på hans stue. for det her duer bare ikke.

de ser helst ikke usunde ting i madpakken, til eftermiddags frugt må han en gang om ugen have en yoghurt med. men forstår det ikke helt da der er okay de har chokolade med på brød, men ikke må have smør ost på. 

det er jo sukkerfri saft, så den med bierne køber jeg ikke helt...

har skam snakket med pladsanvisningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.