helle85 skriver:
har du ikke været til opstart samtale?
somregl er det den pædagog din dreng har som stue pædagog
du burde have ret til at flytte dit barn. men ja børnehaven skal jo have det afvide, og der plejer at værer en månede i opsiglse men man kan i nogen tilfælde godt flytte dem noget hurtigere det fik jeg fordi jeg gik videre til deres team leder
men nu bor jeg også i en anden kommun
din dreng ligner vist meget min dreng på nogen punkter. hvis vi laver om på rutinen om morgen så kan vi bare ikke få ham ud ad døren. men vi kan godt bare tage ud og handle og sådan nogen ting, men vi har bare problemer med ham hver gang vi skal noget nyt som feks. da vi skulle i bonbon land der måtte vi bærer ham ind fordi han ikke viste hvad det var.
hvorfor min familie mener jeg er pyldret, det er fordi da han var lille der kunne vi ikke tage uden for døren så skreg han hele tiden, så der gik alt på hans primisser og hvis der var nogen der holdte ham så blev han også ked af det, og så tog jeg ham og der er nogen der mener at de bare skal vænne sig til det
.
men det mente jeg ikke
nope...
Har kun snakket med leder'n, da jeg var rundt og lure de 2 bh der ligger herude og så valgte jeg ugen inden han skulle starte at ringe og fortalte at vi kom forbi til en snak, da jeg havde en bunke spørgsmål...
Frederic har det ikke svært ved nye steder, han falder blot i med det samme og leger. Er vi på legepladser, indkøb, gå ture mm. er det os der skal have styr på hvor han er, for han styrter bare uforstyret rundt og fuldstændig ligeglad hvor mor/far er...
Det er mere menneske mængden, larm osv. hvor han løber hurtig tør for energi. Også derfor han ikke bliver ude til over sin sengetid, at vi tager hjem ved store sammenkomster - når vi kan se at nu begynder han at løbe tør for energi. Han er meget småt spisende og har derved heller ikke samme energi mængde som andre børn.
Min mands familie har stadig svært ved at forholde sig til at deres barnebarn ikke er som de 2 andre drenge (fætre) , der er født samme år... Det er begyndt at sive inde, men det tager godt nok tid. De har hele tiden troet at det var os der ødelagde ham, da han siger nej til alm mad - slik - kager - is mm de tilbyder ham.