Anonym skriver:
Nej, nej, nej, jeg bliver helt ked når jeg læser dit indlæg 
Hvad du oplever i den børnehave grænser til svigt, det er helt, helt uacceptabelt! Min datter startede i bh for 4 mdr siden, og på trods af at det er en ret stor institution (20 børn på hver stue) så oplever vi slet ikke noget af det du beskriver.
Du skal bestemt ikke finde dig i den behandling du har fået. Det er deres job at sørge for han kommer på toilettet og får noget at spise, det er da et minimum. Derudover er der en masse andet pædagogisk arbejde de skal tage vare på, ikke mindst at være tydelige voksne med en fornuftig pædagogisk indgangsvinkel. Fx i goddag/farvel situationer, ved irrettesættelse af børnene, lave udviklende aktiviteter for børnene og møde det enkelte barn på dets niveau. Men hvis de ikke engang magter at sørge for børnene kommer på toilettet osv, hvordan skulle de så være i stand til at udføre et fornuftigt pædagogisk arbejde?
Ud fra hvad du fortæller, synes jeg bestemt du skal klage til kommunen, og skynde dig at finde en anden institution til din søn. Jeres nuværende børnehave har intet med en moderne dansk institution at gøre!
Rigtig meget held og lykke til jer 
Har snakked med pladsanvisningen her idag...
De gør intet før end jeg har snakket med leder'n og den pædagog der er tilknyttet frederic. Hvem det så end er...Hvis de stadig ikke reagere på det jeg siger, skal jeg vende tilbage til pladsanvisningen og de vil sætte en højere på strå ud til bh.
Frederic er efter denne uge blevet total ligeglad med at han tisser i bukserne, hvor det den første uge kunne ske han drypped en smule inden han nåed derud og fik hjælp.
Så det tyder på at der mangler nogle hænder.
Han sagde idag, da jeg spurgte om han havde tisset i bukserne; ja, det gør jeg mor, de skifter jo bare mit tøj... Suk...
Fik lige at vide fra en anden mor idag, at hende der egentlig står for hans stue har ferie - så hende har vi slet ikke mødt endnu, men det gør vi på mandag og der må hun finde tid til at lytte på mig.