KittyGirl skriver:
Hvad sker der lige for det !?
Med de ting du allerede har oplevet, var jeg nok gået videre... det er åbenbart ikke kun dit barn der bliver forsømt...
Hvis man vil fjerne et barn der ikke vil flytte sig, kan man da løfte barnet væk, da ikke skubbe og derefter sige du faldt... du godeste..
I den dunk med væske Frederic har med, kan man se tydeligt at det er saft der er deri? jeg har fuld forståelse for at man ikke må drikke saftevand i børnehaven, men Frederic skal have særbehandling på visse områder da han er som han er, og hvis det inkluderer saftevand.. så synes jeg da det burde være i orden, så længe man ikke flasher med det?
Jeg synes du skal gå videre med det.. var der ikke noget med at der var en anden BH inærheden?

er også en smule paf og havde mest lyst til at tage frederic med hjem igen, men philip og ham sad og læste bog.
Sådan et sted kan jeg bare ikke afl mit guld til... ved godt de for nogle bump og stød, meen... en ting er når det er barn/barn, men voksen/barn er langt være i mine øjne...
Føler helt klart at jeg som person ikke er velkommen, bliver mere og mere som luft. Ingen til at tage imod frederic, da den anden pædagog og en del andre mødre stod og snakked om en anden mor der vist havde født igår.
De siger at vi som forældre ikke må gå før end vi har hilst på en pædagog og barn evt har vinket farvel...
Igår da jeg hented ham ville han sige farvel - tak for idag - ses i morgen til dem, men de stod atter og snakked om hende moren der var indlagt med ve'er... Kan se hvor frustreret frederic bliver når han prøver at komme i kontakt med dem op til flere gange inden vi gik hjem. Så kan på en måde godt forstå han ikke er tryg ved dem.
Tænker også bare at man ikke kan lære børn ikke at slå - skubbe mm, når de så selv gør det. De burde være de voksne og rolle modeller....
Ang drikkedunk; nej han har ikke mange der er gennemsigtige, men det skulle ikke undre mig de begynder at tjekke hans dunk.