Til jer der fødte for tidligt første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

BrightStar

Jeg fødte den første 34+5, den anden 24+4 (Vi mistede ham desværre efter knap 7 uger) Og den 3 29+1. Ingen af vores unger er mærket af den for tidlige fødsel, der er alderssvarende, og vi skal ikke regne efter den korrigerede alder længere. Den yngste er nu 1 ½ år, og den ældste 3 år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Lusi

Stort tillykke første gang gik jeg til uge 35+4 og anden gang til uge 30+1, men der kan jo ske hvad som helst, fordi det var værre for mig, anden gang, betyder det jo langt fra det altid er sådan for alle kan du jo også læse herinde.. Du skal nok være heldig den her gang!

Anmeld

17. august 2011

Mi

Stort tillykke. Jeg fødte jo også tidligt første gang, 30+2, men det var med tvillinger. Anden gang gik jeg over tid. Var dog sygemeldt og i en eller anden grad sengeliggende, pga rigtig mange hårde plukveer.

Anmeld

17. august 2011

KarinaIda

WiitrioeN skriver:

Hvordan gik det 2 gang?

Nu er jeg gravid igen og er 12+6 idag og første gang fødte jeg i uge 26+1 må indrømme at det da gør at denne gang er lidt mere psykisk hård end jeg nok vil ha forstillet mig og jeg ved 2 graviditeter ikke er ens men alligevel...

Hej.. Jeg fødte første gang i uge 35+4 og her anden gang fødte jeg i 40+4, så for mig gik det helt fint, fødte normalt denne gange hvorimod første gang fk jeg kejsersnit som ikke gik ret godt..
Men kan sagtens forstå du måske er lidt nervøs for hvordan det skal gå denne gang.. Men det skal nok gå godt!! Tillykke og held og lykke med graviditeten...

Anmeld

17. august 2011

Muhmi

Min svigerinde fødte ved akut kejsersnit, for tidligt sidste gang 36+6 og var igennem et helvede på neonetal.. Hun er en lille kvinde på 150½ cm og vejer ca. 45 kilo... Så hun fødte naturligvis en lille baby, men det ville lægerne ikke lige se logikken i.... Hun har lige født, naturligt, igen for to dage siden 40+3 og de har det alle sammen perfekt! Så det er heldigvis ikke hver gang man føder for tidligt

Anmeld

18. august 2011

4xGreve

puha det lyder som om at for mange af jer at det blev "værre" 2 gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.