Til jer der fødte for tidligt første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.567 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. august 2011

4xGreve

Hvordan gik det 2 gang?

Nu er jeg gravid igen og er 12+6 idag og første gang fødte jeg i uge 26+1 må indrømme at det da gør at denne gang er lidt mere psykisk hård end jeg nok vil ha forstillet mig og jeg ved 2 graviditeter ikke er ens men alligevel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Maja_4000

Jeg troede ikke du skulle have flere børn ? :b
TILLYKKE !

Kan desværre ikke hjælpe med at berolige dig , da jeg ikke har prøvet det .. Men for at du holder på den lille længere denne gang (:

Anmeld

11. august 2011

Frk Mig

WiitrioeN skriver:

Hvordan gik det 2 gang?

Nu er jeg gravid igen og er 12+6 idag og første gang fødte jeg i uge 26+1 må indrømme at det da gør at denne gang er lidt mere psykisk hård end jeg nok vil ha forstillet mig og jeg ved 2 graviditeter ikke er ens men alligevel...

Min moster fødte hendes den første i uge 30 .. og har efter fået 3 børn og gået ud til terminen .. 

Og min veninde fødte i uge 28 og anden gang gik hun os terminen ud ..

Anmeld

11. august 2011

Englebassen82

ved min den første gik fødslen igang i uge 24+6... De fik det dog stoppet og jeg lå indlagt til jeg fødte i uge 35...

2. gang fik jeg veer og begyndte at åbne mig da jeg var i 23 uge de fik det stoppet og jeg var indlagt og gik til uge 38...

Held og lykke med det hele..

Håber du denne gng får lov at opleve en hel graviditet, uden de store problemer...

Anmeld

11. august 2011

signe.

WiitrioeN skriver:

Hvordan gik det 2 gang?

jeg fødte første gang i uge 24+4, og er nu gravid i uge 33+6.. jeg er intet lovet, med hensyn til at gå til termin, men vi tager en uge af gangen, og indtil videre går det godt, ikke perfekt, men godt

Anmeld

11. august 2011

MaleneG

Ej stort tillykke med baby i maven

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men vil da heppe og krydse alt hvad jeg kan for at du får lov til at opleve en fuldbyrdet graviditet

Anmeld

11. august 2011

4xGreve

Maja_4000 skriver:

Jeg troede ikke du skulle have flere børn ? :b
TILLYKKE !

Kan desværre ikke hjælpe med at berolige dig , da jeg ikke har prøvet det .. Men for at du holder på den lille længere denne gang (:

Det skulle jeg heller ikke men der var bare nogle ting omkring mig der satte tankerne igang f.eks har min mor fået en kræft svulst i hjernen og jeg tænkte hvad hvis det var mig så vil Daniella ikke have nogle søskende at støtte sig op ad, hvad hvis Frank og jeg omkom i f.eks en bil ulykke så vil hun være helt alene osv. også har jeg hørt at dte er sundt for børn at få søskende om det passer skal jeg ikke kunne sige men skal nok fortælle dte når jeg ved det

Anmeld

11. august 2011

4xGreve

Frk Mig skriver:

Min moster fødte hendes den første i uge 30 .. og har efter fået 3 børn og gået ud til terminen .. 

Og min veninde fødte i uge 28 og anden gang gik hun os terminen ud ..

super lækkert at høre...

Anmeld

11. august 2011

4xGreve

Englebassen82 skriver:

ved min den første gik fødslen igang i uge 24+6... De fik det dog stoppet og jeg lå indlagt til jeg fødte i uge 35...

2. gang fik jeg veer og begyndte at åbne mig da jeg var i 23 uge de fik det stoppet og jeg var indlagt og gik til uge 38...

Held og lykke med det hele..

Håber du denne gng får lov at opleve en hel graviditet, uden de store problemer...

hold da op det lyder som nogle hårde omgange... ved det hverofor du gik igang?

Anmeld

11. august 2011

4xGreve

signe. skriver:

jeg fødte første gang i uge 24+4, og er nu gravid i uge 33+6.. jeg er intet lovet, med hensyn til at gå til termin, men vi tager en uge af gangen, og indtil videre går det godt, ikke perfekt, men godt

hehe jeg vil blive lykkelig bare jeg når over uge 30 men du fødte godt nok også tidligt første gang! har den første det så godt idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.