Til jer der fødte for tidligt første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

4xGreve

MaleneG skriver:

Ej stort tillykke med baby i maven

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men vil da heppe og krydse alt hvad jeg kan for at du får lov til at opleve en fuldbyrdet graviditet

Hehe mange tak det sætter jeg stor pris på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Christina.78

Som du ved fødte jeg jo i uge 28 grundet svær SSF..anden gang fik jeg det i mildere grad og blev kontrolleret ret tit, så de indlagde mig i uge 36 til aflastning og jeg nåede til uge 38, så satte de mig igang..(både godt og skidt jo..)

Så det kan lade sig gøre (i mit tilfælde ihvertfald)

Anmeld

11. august 2011

Maja_4000

WiitrioeN skriver:

Det skulle jeg heller ikke men der var bare nogle ting omkring mig der satte tankerne igang f.eks har min mor fået en kræft svulst i hjernen og jeg tænkte hvad hvis det var mig så vil Daniella ikke have nogle søskende at støtte sig op ad, hvad hvis Frank og jeg omkom i f.eks en bil ulykke så vil hun være helt alene osv. også har jeg hørt at dte er sundt for børn at få søskende om det passer skal jeg ikke kunne sige men skal nok fortælle dte når jeg ved det

Ja , okay :b Så langt har jeg ikke lige tænkt
Håber din mor klarer den ?!

Anmeld

11. august 2011

4xGreve

Maja_4000 skriver:

Ja , okay :b Så langt har jeg ikke lige tænkt
Håber din mor klarer den ?!

hehe det er tit problemet ved mig... jeg tænker alt for langt...

Anmeld

11. august 2011

Topp

WiitrioeN skriver:

Hvordan gik det 2 gang?

Nu er jeg gravid igen og er 12+6 idag og første gang fødte jeg i uge 26+1 må indrømme at det da gør at denne gang er lidt mere psykisk hård end jeg nok vil ha forstillet mig og jeg ved 2 graviditeter ikke er ens men alligevel...

fødte i uge 36 første gang

anden gang gik jeg til dagen før termin

Anmeld

11. august 2011

signe.

WiitrioeN skriver:

hehe jeg vil blive lykkelig bare jeg når over uge 30 men du fødte godt nok også tidligt første gang! har den første det så godt idag?

sådan tænkte jeg også i starten bare til uge 30, så er vi i sikker havn, og nu hvor jeg er i uge 34 næsten, håber jeg på at gå til uge 37.. men så må han også gerne snart komme - døjer meget med blodtrykket og vand i fødderne nemlig..

Jamen han har det faktisk overraskende godt han er en bette en, og bagefter rent motorisk, men han er helt rask, udover lidt dårlige lunger, men de bliver bedre for hver måned, så alt i alt har vi faktisk en ret sund dreng

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

signe. skriver:

jeg fødte første gang i uge 24+4, og er nu gravid i uge 33+6.. jeg er intet lovet, med hensyn til at gå til termin, men vi tager en uge af gangen, og indtil videre går det godt, ikke perfekt, men godt

Anmeld

11. august 2011

signe.

Bondefruen skriver:

hihi yayyyy

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

signe. skriver:

hihi yayyyy

Vi hepper stadig på dig herhjemme

Anmeld

11. august 2011

signe.

Bondefruen skriver:

Vi hepper stadig på dig herhjemme

årh tak søde, er jeg slet ikke i tvivl om at i gør skal til scanning og samtale på tirsdag, scanning for at se om han har taget på, og samtale omkring hvornår og hvordan han skal komme til verden.... skal nok give melding til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.