B&J skriver:
hej alle sammen..
jeg har gået med den hele fra i mandags.
Min dreng skulle passe ved en kæstedagpleje mor som vi endelig havde sagt han aldrig skulle passes af igen, fordi første gang han blev passet spiste han ikke hos hende var altid møg sulten og tørstig når han kom ´hjem og den sidste dag vi henter ham henter vi en dreng med 39,9 i feber uden hun siger noget..
denne gang skal hun passe ham igen fordi andre ikke kunne, vi er meget skuffet over det men tænker ja så lad os prøve igen, det starter med i mandags han kommer hjem med totalt røde øjne fordi han har græt hele dagen og han er ikke en dreng der normalt græder, igår græder han igen og spiser og drikker næsten ingen ting i dag får vi at vide han ikke har drukket og spist siden kl 12 og vi henter ham ved halv 4 og vi kan igen se han har græt han har røde øjne men hun siger det kun er en lille smule...
imorgen har min mor lovet at passe ham fordi vi ikke kan men ellers vil vi beholde ham hjemme ind til han skal til sin alm dagpleje mor som han elsker over alt på jorden.. vil bare høre jeres mening er jeg for pylleret eller???
Nej! det er bestemt ikke jer der er plylrede, jeg oplevede desværre selv sådan en gæstedagpleje, dog var det ikke mit barn det gik værst ud over, men hendes normale børn, jeg droppede simpelthen så mange timer jeg kunne, fik mine forældre til at hente hende langt tid før tid, og det gjorde ondt på mig de to gange om ugen jeg blev nødt til at aflevere hende i flere timer, heldigvis var det en kort periode på 2 mdr., men jeg klagede simpelthen over hende, men fik intet ud af det, men til en anden gang, så vil jeg bede om at få lov til at give en formel klage, så kan de vel ikke bare pakke den væk.
Anmeld