er jeg en pyller mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

B&J

Sanne og Nicklas skriver:

Kan i så ikke få det lavet så han ikke komme til hende når det er i skal bruge gæsteplads? vores pædago spurgte om farmor så måtte være gæstedp når vi nu ikke ville have hende fast. og selvfølgelig måtte hun jo det, hun skal bare ikke have ham til hverdag.

Jamen det havde vi også sagt til vores dagpleje mor man hun sagde der ikke var andre... men vi skal have en snak med hende igen så når der ikke er andre jamen så tager min mor ham ellers kommer han ud til den alm gæstedagpleje mor som han godt kan lig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

SaNiNa

B&J skriver:

Jamen det havde vi også sagt til vores dagpleje mor man hun sagde der ikke var andre... men vi skal have en snak med hende igen så når der ikke er andre jamen så tager min mor ham ellers kommer han ud til den alm gæstedagpleje mor som han godt kan lig

Lad os håbe han ikke skal være ked af det en anden gang igen.

Anmeld

10. august 2011

Muhko

Du kender bedst selv din dreng. Hvis du ikke føler han trives så gør han det nok ikke.

Har selv haft en grim oplevelse med den første dagpleje min søn gik i. Kunne slet ikke kende ham i den periode han var der. Han var også altid syg. Dagplejemoderen fortalt os stolt alt det der foregik i hendes hjem. Men er da glad for at hun fortalte det så jeg kunne få ham flyttet

Du har lov til at frabede dig den dagpleje han ikke trives i. Synes du skal ringe til dagplejepædagogen eller hvem der er ansvarlig for dagplejen der hvor du bor og fortælle dem hvad du oplever og at de må tilbyde dig et andet sted en anden gang.

Anmeld

10. august 2011

B&J

Sanne og Nicklas skriver:

Lad os håbe han ikke skal være ked af det en anden gang igen.

håber jeg heller aldrig sker.. for det er godt nok ikke sjovr af se

Anmeld

10. august 2011

B&J

Muhko skriver:

Du kender bedst selv din dreng. Hvis du ikke føler han trives så gør han det nok ikke.

Har selv haft en grim oplevelse med den første dagpleje min søn gik i. Kunne slet ikke kende ham i den periode han var der. Han var også altid syg. Dagplejemoderen fortalt os stolt alt det der foregik i hendes hjem. Men er da glad for at hun fortalte det så jeg kunne få ham flyttet

Du har lov til at frabede dig den dagpleje han ikke trives i. Synes du skal ringe til dagplejepædagogen eller hvem der er ansvarlig for dagplejen der hvor du bor og fortælle dem hvad du oplever og at de må tilbyde dig et andet sted en anden gang.

Mange tak.. du har lige skrevet det vi vil gøre imorgen... for det er jo kun når han er der og så tit er de jo heller ikke i gæste pleje

Anmeld

10. august 2011

Muhmi

B&J skriver:

ja ellers forstår hun bare ikke vores søn eller ja ved det ikke for de andre børn ser jo ud til at have det godt... men det er bare hende for alm har vi en anden gæste dagplejemor og der er ingen ting ud over det alm. lidt pyl inden vi går også der efter ingen ting så har han det super og spiser godt ind til vi henter ham

Altså min svigerinde har det sådan med hendes alm. dagplejemor... Hun får en super ked af det dreng hjem, men når han har været i gæstedagpleje er han bare en nem dreng der ikke pyldrer...

Tror måske også det kan have noget med kemien at gøre... Vi kan jo ikke lide alle som voksne, så hvorfor skulle børn?

Anmeld

10. august 2011

B&J

Muhmi skriver:

Altså min svigerinde har det sådan med hendes alm. dagplejemor... Hun får en super ked af det dreng hjem, men når han har været i gæstedagpleje er han bare en nem dreng der ikke pyldrer...

Tror måske også det kan have noget med kemien at gøre... Vi kan jo ikke lide alle som voksne, så hvorfor skulle børn?

du har helt.. jeg tror også det har noget med det af gøre... især når han har det godt med alle andre også er det kun lige hende her...

Anmeld

10. august 2011

Muhmi

B&J skriver:

du har helt.. jeg tror også det har noget med det af gøre... især når han har det godt med alle andre også er det kun lige hende her...

Præcis... Min svigerinde har fået flyttet min nevø hen i gæstedagplejen istedet... Det betyder altså så meget om de trives der hvor de er Jeg håber i får fundet en rigtig god løsning på det hele, som i alle sammen kan være tilfredse med

Anmeld

10. august 2011

B&J

Muhmi skriver:

Præcis... Min svigerinde har fået flyttet min nevø hen i gæstedagplejen istedet... Det betyder altså så meget om de trives der hvor de er Jeg håber i får fundet en rigtig god løsning på det hele, som i alle sammen kan være tilfredse med

mange tak hvor er du sød...

og hvor er det bare dejligt de fik din svigerindes dreng flyttet og ja det betyder bare meget at ens børn har det super godt

Anmeld

10. august 2011

Nessie

Stakkels Daniel. Det lyder ikke som om han kan lide at være der, så den gæstedagplejer skal han da ikke hen til en anden gang.

Godt din mor kan træde til, så får I da ikke en forgrædt dreng hjem i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.