er jeg en pyller mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.501 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. august 2011

B&J

hej alle sammen..

jeg har gået med den hele fra i mandags.

Min dreng skulle passe ved en kæstedagpleje mor som vi endelig havde sagt han aldrig skulle passes af igen, fordi første gang han blev passet spiste han ikke hos hende var altid møg sulten og tørstig når han kom ´hjem og den sidste dag vi henter ham henter vi en dreng med 39,9 i feber uden hun siger noget..

denne gang skal hun passe ham igen fordi andre ikke kunne, vi er meget skuffet over det men tænker ja så lad os prøve igen, det starter med i mandags han kommer hjem med totalt røde øjne fordi han har græt hele dagen og han er ikke en dreng der normalt græder, igår græder han igen og spiser og drikker næsten ingen ting i dag får vi at vide han ikke har drukket og spist siden kl 12 og vi henter ham ved halv 4 og vi kan igen se han har græt han har røde øjne men hun siger det kun er en lille smule...

imorgen har min mor lovet at passe ham fordi vi ikke kan men ellers vil vi beholde ham hjemme ind til han skal til sin alm dagpleje mor som han elsker over alt på jorden.. vil bare høre jeres mening er jeg for pylleret eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

L.J.L

nej det synes jeg ikke du er, der er jo tydeligvis et eller andet galt med den gæste dagpleje han går i. Så jeg synes det er godt at din mor kan passe ham indtil han kan komme i sin rigtige dagpleje igen.

Anmeld

10. august 2011

Koen.

B&J skriver:

hej alle sammen..

jeg har gået med den hele fra i mandags.

Min dreng skulle passe ved en kæstedagpleje mor som vi endelig havde sagt han aldrig skulle passes af igen, fordi første gang han blev passet spiste han ikke hos hende var altid møg sulten og tørstig når han kom ´hjem og den sidste dag vi henter ham henter vi en dreng med 39,9 i feber uden hun siger noget..

denne gang skal hun passe ham igen fordi andre ikke kunne, vi er meget skuffet over det men tænker ja så lad os prøve igen, det starter med i mandags han kommer hjem med totalt røde øjne fordi han har græt hele dagen og han er ikke en dreng der normalt græder, igår græder han igen og spiser og drikker næsten ingen ting i dag får vi at vide han ikke har drukket og spist siden kl 12 og vi henter ham ved halv 4 og vi kan igen se han har græt han har røde øjne men hun siger det kun er en lille smule...

imorgen har min mor lovet at passe ham fordi vi ikke kan men ellers vil vi beholde ham hjemme ind til han skal til sin alm dagpleje mor som han elsker over alt på jorden.. vil bare høre jeres mening er jeg for pylleret eller???

Nej du er bestemt IKKE en pyller mor søde!! Det vigtigste er jo at i og Daniel er trygge, jeg havde nok os holdt ham hjemme hvis det var mig

kæmpe

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

Nicklas skal også bruge et par dage ved en ny dp´er før han spiser og drikker. Han er for det meste ked af det når vi aflevere men det er lige til vi er ude af døren så er der ikke mere.

Så på det punkt tror jeg bare i skal lade jeres søn finde ud af at det ikke hjælper alt lade være med at spise, der gik rigtig lang tid før Nicklas spiste hos sin egen dp´er men vi kunne jo ikke bare beholde ham hjemem hverdag fordi han ikke ville spise.

Ang det med febere så sig til hende hvis han har feber så ring til os. Min svigermor er dp´er og hun har et gæstebarn som er rigtig ked af det hver gang selvom han kommer der tit, det er først efter nogle dag han ikke græder hele tiden. Det jo ikke fordi barnet bliver forsømt men det er en omvendning i daglig dagen.

Føl jeres hjerte det det bedste råd jeg kan give jer.

Anmeld

10. august 2011

Isabels-mor

Nej det sys jeg ikke du er..

Har du/i snakkede med gæstedagplejemoren om det? Kan være det hjælper, for kan ikke passere din drenge skal går sulten eller tørstig en hel dag.
JEg kan godt forstå du lade din mor passen ham, jeg ville have gjort det samme, uden at skulle tænke over det..
Hvis jeg var dig vil jeg fortælle det til jeres alm. dagplejere når han skal der ned igen, mest for at hun ved hvorfor i ikke vil have ham der ned igen.

Knus Rikke

Anmeld

10. august 2011

lukasmor

Jeg ville bestemt også holde ham hjemme så nej, det synes jeg ikke at du er..

Anmeld

10. august 2011

B&J

L.J.L skriver:

nej det synes jeg ikke du er, der er jo tydeligvis et eller andet galt med den gæste dagpleje han går i. Så jeg synes det er godt at din mor kan passe ham indtil han kan komme i sin rigtige dagpleje igen.

Åhh mange tak.. for mit hjerte er så splittet og det gør så ondt og se når han kommer hjem og han har græt når han ellers aldrig gør det

Anmeld

10. august 2011

B&J

Tanja. skriver:

Nej du er bestemt IKKE en pyller mor søde!! Det vigtigste er jo at i og Daniel er trygge, jeg havde nok os holdt ham hjemme hvis det var mig

kæmpe

KÆMPE KRAMMER til dig også søde og mange tak... for det er sku hårdt når man aflevere ham han græder og skriger og alm plejer han jo slet ikke ha tid til at sige farvel der skal bare leges

Anmeld

10. august 2011

L.J.L

B&J skriver:

Åhh mange tak.. for mit hjerte er så splittet og det gør så ondt og se når han kommer hjem og han har græt når han ellers aldrig gør det

nårh hvor synd for ham Jeg hader også når min søn gæder, så kan kun forestille mig hvordan det må være når man så ikke er der for at trøste ham.

Så må du bare holde lidt ekstra om ham i aften og i morgen, og så glæde dig over at han skal passes af mormor i morgen

Anmeld

10. august 2011

B&J

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas skal også bruge et par dage ved en ny dp´er før han spiser og drikker. Han er for det meste ked af det når vi aflevere men det er lige til vi er ude af døren så er der ikke mere.

Så på det punkt tror jeg bare i skal lade jeres søn finde ud af at det ikke hjælper alt lade være med at spise, der gik rigtig lang tid før Nicklas spiste hos sin egen dp´er men vi kunne jo ikke bare beholde ham hjemem hverdag fordi han ikke ville spise.

Ang det med febere så sig til hende hvis han har feber så ring til os. Min svigermor er dp´er og hun har et gæstebarn som er rigtig ked af det hver gang selvom han kommer der tit, det er først efter nogle dag han ikke græder hele tiden. Det jo ikke fordi barnet bliver forsømt men det er en omvendning i daglig dagen.

Føl jeres hjerte det det bedste råd jeg kan give jer.

ja men det store problem ligger i hos en anden gæste dagpleje han er hos nogle gange græder han lige når vi går ellers overhovede ikke og der spiser han og drikker fint... det er kun hos hende her vi har oplevet alt det også der for vi er så kede af det

men 1000 mange tak for dine råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.