er jeg en pyller mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

B&J

Isabels-mor skriver:

Nej det sys jeg ikke du er..

Har du/i snakkede med gæstedagplejemoren om det? Kan være det hjælper, for kan ikke passere din drenge skal går sulten eller tørstig en hel dag.
JEg kan godt forstå du lade din mor passen ham, jeg ville have gjort det samme, uden at skulle tænke over det..
Hvis jeg var dig vil jeg fortælle det til jeres alm. dagplejere når han skal der ned igen, mest for at hun ved hvorfor i ikke vil have ham der ned igen.

Knus Rikke

Ja vi snakker med hende om det hverdag omkring hans mad og når han græder også fordi det kan jo være os der tager det hele forkert... men hun er så kort fattet hvis man kan kalde det det, når vi spør om ting svare hun kort og bestemt også kan vi ikke gøre så meget men jo vi nævner det igen for vores dagpleje mor han aldrig skal der over igen.. for alt det her er helt forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

B&J

Lukasmor skriver:

Jeg ville bestemt også holde ham hjemme så nej, det synes jeg ikke at du er..

Mange tak

Anmeld

10. august 2011

B&J

nårh hvor synd for ham Jeg hader også når min søn gæder, så kan kun forestille mig hvordan det må være når man så ikke er der for at trøste ham.

Så må du bare holde lidt ekstra om ham i aften og i morgen, og så glæde dig over at han skal passes af mormor i morgen

Jamen lige så snart han er hjemme græder han jo ikke.. så er alt godt vi skal lege hygge putte pøle alt som vi plejer han er bare SÅ træt og kan knap nok spise og tage sig sammen til bad osv. fordi han er så træt og hans øjne er vildt røde... og ja det gør bare så ondt inden i...

og ja godt mormor kan passe ham han elsker hende over alt på jorden og de har det altid sååå godt sammen

Anmeld

10. august 2011

Muhmi

Ej du er ej... Hun lyder da til ikke at kunne passe hendes arbejde ordenligt

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

B&J skriver:

ja men det store problem ligger i hos en anden gæste dagpleje han er hos nogle gange græder han lige når vi går ellers overhovede ikke og der spiser han og drikker fint... det er kun hos hende her vi har oplevet alt det også der for vi er så kede af det

men 1000 mange tak for dine råd

Prøv at høre hende om hun har en ide til hvorfor han er så ked af det hos hende. Kunne jo være der var en forklaring.

men følg jeres hjerte og hvad vi syntes er bedst for jeres barn.

Anmeld

10. august 2011

B&J

Muhmi skriver:

Ej du er ej... Hun lyder da til ikke at kunne passe hendes arbejde ordenligt

ja ellers forstår hun bare ikke vores søn eller ja ved det ikke for de andre børn ser jo ud til at have det godt... men det er bare hende for alm har vi en anden gæste dagplejemor og der er ingen ting ud over det alm. lidt pyl inden vi går også der efter ingen ting så har han det super og spiser godt ind til vi henter ham

Anmeld

10. august 2011

B&J

Sanne og Nicklas skriver:

Prøv at høre hende om hun har en ide til hvorfor han er så ked af det hos hende. Kunne jo være der var en forklaring.

men følg jeres hjerte og hvad vi syntes er bedst for jeres barn.

jamen hun har sagt hun tror det er fordi han tænker på os hun tror det kun... men forstår bare ikke han græder mere ind 3 gange om dagen hos hende den første dag græd han lige så snart han hørte en dør gå fordi han troede det var os og sådan har han aldrig været kun ved hende... men det er nu også mere maden der begymre mig fordi han er ikke den største dreng i verden og vi ligger meget vægt på han spiser og får masser af væske.. og slet ikke vil ha væske fra kl 12 til vi henter ham næsten 3 timer efter det gør mig ked af det

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

B&J skriver:

jamen hun har sagt hun tror det er fordi han tænker på os hun tror det kun... men forstår bare ikke han græder mere ind 3 gange om dagen hos hende den første dag græd han lige så snart han hørte en dør gå fordi han troede det var os og sådan har han aldrig været kun ved hende... men det er nu også mere maden der begymre mig fordi han er ikke den største dreng i verden og vi ligger meget vægt på han spiser og får masser af væske.. og slet ikke vil ha væske fra kl 12 til vi henter ham næsten 3 timer efter det gør mig ked af det

Kan godt forstå i er frustrerede det ville jeg også være, vi er jo så heldige at Nicklas kommer til farmor når vores dp´er har fri, og har kun 1½ uger her i sommerferien været hos en anden så vi kender jo ikke det helt store til gæstepleje.

Men godt i kan holde ham hjemme imorgen.

Anmeld

10. august 2011

B&J

Sanne og Nicklas skriver:

Kan godt forstå i er frustrerede det ville jeg også være, vi er jo så heldige at Nicklas kommer til farmor når vores dp´er har fri, og har kun 1½ uger her i sommerferien været hos en anden så vi kender jo ikke det helt store til gæstepleje.

Men godt i kan holde ham hjemme imorgen.

min mor er altid klar hvis det er også men jeg ville bare give hende gæstedagpleje moren en chance til fordi måske ville han havde det super godt denne gang så vi var glade og positive og håbede... men vores håb er godt nok blevet noget trist... desværre..

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

B&J skriver:

min mor er altid klar hvis det er også men jeg ville bare give hende gæstedagpleje moren en chance til fordi måske ville han havde det super godt denne gang så vi var glade og positive og håbede... men vores håb er godt nok blevet noget trist... desværre..

Kan i så ikke få det lavet så han ikke komme til hende når det er i skal bruge gæsteplads? vores pædago spurgte om farmor så måtte være gæstedp når vi nu ikke ville have hende fast. og selvfølgelig måtte hun jo det, hun skal bare ikke have ham til hverdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.