Positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

CKH

Er clearblue digital mere korrekt? For skal jeg da bare fluks ud og have sådan en. Hvis jeg tør! Tænk nu hvis den viser negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

PiaRW

CharlotteH skriver:

Er clearblue digital mere korrekt? For skal jeg da bare fluks ud og have sådan en. Hvis jeg tør! Tænk nu hvis den viser negativ

Hvis den viser negativ, er det jo nok det samme du får at vide i morgen til lægen. Den skulle være mere præcis til tidlige teste ja.

Clearblue Digital Graviditetstest

• 99 procent sikker fra forventet menstruationsdag - ingen test er mere præcis
  • Så følsom at du kan teste op til 4 dage inden forventet menstruationsdag***
  • Klart og tydeligt resultat
  • Let at bruge med det unikke timeglassymbol som viser at testen fungerer

Vi hører vel lige en opdatering når du har testet igen, ik??

Anmeld

9. august 2011

CKH

Selvfølgelig. Men kan man købe den andre steder end på apoteket? Der var den nemlig selvfølgelig udsolgt Damen sagde så dog at det ville være spild af penge at købe sådan en, for er den positiv, så er den positiv. Det er mere hvis den var negativ man måske skulle prøve sig ad med en clearblue ved ikke?

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

CharlotteH skriver:

Selvfølgelig. Men kan man købe den andre steder end på apoteket? Der var den nemlig selvfølgelig udsolgt Damen sagde så dog at det ville være spild af penge at købe sådan en, for er den positiv, så er den positiv. Det er mere hvis den var negativ man måske skulle prøve sig ad med en clearblue ved ikke?

Jeg synes ikke du skal bruge så mange penge på en clearblue test, for jeg er RET sikker på din test ved lægen også viser positiv..

Jeg ville bare kontakte lægen og få en tid, så får du jo et ligeså godt svar..

Anmeld

9. august 2011

CKH

Så tror jeg at jeg gør det. Men hvor tidligt kan de teste det ved lægen?

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

CharlotteH skriver:

Så tror jeg at jeg gør det. Men hvor tidligt kan de teste det ved lægen?

Når du selv kan teste positiv derhjemme så kan de også sagtens..

Kan godt være den muligvis er en anelse svagere i stregen, men jeg er ret sikker på den er positiv ved lægen når din egen test ser sådan ud..

Jeg synes den er fin positiv, og så er det dumt at gå ud og bruge en masse penge på andre teste..

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

CharlotteH skriver:

Hvis du VIL have en clearblue, så kan de også købes i føtex

Meeeen, synes nu at din første test er super positiv, så du burde ikke være i tvivl

Anmeld

9. august 2011

rogerrasch

CharlotteH skriver:

Syntes godt nok den er noget svag  Men ingen tvivl om at den er der.. Ååh

den er positiv, grunden til at den er svag er fordi du ikke er så langt henne endnu, så du har ikke dannet så meget HCG endnu

Anmeld

9. august 2011

MaybeBaby

CharlotteH skriver:

Først og fremmest tillykke - den der er mere tydelig end min var og jeg har mindre end 6 uger til termin og så vil jeg lige sige, at det altså (til trods for at min også var positiv) var rigtig rart at tage clear blue, da man får det sådan lidt sort på hvidt, når man ser ordene gravid tone frem! En fantastisk følelse OG man kan også få den i Føtex og Matas Der får du i hvert fald hurtigere et svar, end at skulle vente på lægen og min læge dobbelttjekkede kun min urin, da jeg utrolig hurtigt blev gravid

Anmeld

9. august 2011

FogL

CharlotteH skriver:

Synes overhovedet ikke den er svag - du er altså gravid!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.