Positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Hasselnødden

Den er der helt sikkert! Så tydelig var min første prøve slet ikke og har en dreng på 18 mrd idag! Så vil gerne ønske dig tillykke med at du skal være moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

CKH

Ja absolut vi skal til lægen så hurtigt som muligt. Vil jo bare gerne have kæresten med på det hele  Får man svar med det samme ved lægen?

Er der nogen af jer der har prøvet at den var meget mere klar end dette? Tænker at prøve den anden test igen i morgen eller torsdag?

Anmeld

9. august 2011

CKH

Tusinde tak allesammen...!

Anmeld

9. august 2011

th

CharlotteH skriver:

Er det rigtigt?!?! Jamen hvilken glæde man kan mærke i sin krop.. Det har jeg da aldrig prøvet før Yes yes yes..

Så mener i godt jeg kan involdvere mine kære kæreste ikke?

Det gjorde jeg, men sagde også er det jo ikk var 100 % sikkert, ville lige til lægen først

Anmeld

9. august 2011

th

CharlotteH skriver:

Ja absolut vi skal til lægen så hurtigt som muligt. Vil jo bare gerne have kæresten med på det hele  Får man svar med det samme ved lægen?

Er der nogen af jer der har prøvet at den var meget mere klar end dette? Tænker at prøve den anden test igen i morgen eller torsdag?

altså jeg fik kun taget test først gang og skulle svar på 4 spg. så jeg havde ikke kæresten med,

Anmeld

9. august 2011

CKH

Han behøver skam heller ikke komme med til lægen, men vil bare så gerne kunne involdvere ham i det. Kan da heller ikke smøre smilet af mit ansigt lige nu, så han regner den nok selv ud  hehe.

Håber jeg kan få en tid hos lægen snart

Anmeld

9. august 2011

th

CharlotteH skriver:

min så sådan her ud

Anmeld

9. august 2011

Aagaard

Hej! Tilykke! Jeg syntes den ser ca. lige så positiv ud som mine gjorde! Til lægen og få det bekræftet med jer! :-) Min læge kunne give svar 2 min efter at jeg havde afleveret urinprøven.

Tilykke
Knus Line

Anmeld

9. august 2011

PiaRW

Ihh, min så lige præcis sådan ud som din, 1. graviditet og idag er jeg i uge 19 :-D Kan godt forstå det er uvirkeligt! Jeg kunne heller ikke fatte det, så jeg smuttede i byen og købte en clear blue digital, som så viste sig også at være positiv "gravid", mon ikke det også er tilfældet hos dig??...  

Anmeld

9. august 2011

CKH

Th: Ja den minder jo ganske meget om min

Kan selvfølgelig først ringe til lægen i morgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.