Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er der helt sikkert! Så tydelig var min første prøve slet ikke og har en dreng på 18 mrd idag! Så vil gerne ønske dig tillykke med at du skal være moar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja absolut vi skal til lægen så hurtigt som muligt. Vil jo bare gerne have kæresten med på det hele Får man svar med det samme ved lægen?
Er der nogen af jer der har prøvet at den var meget mere klar end dette? Tænker at prøve den anden test igen i morgen eller torsdag?
Tusinde tak allesammen...!
CharlotteH skriver: Er det rigtigt?!?! Jamen hvilken glæde man kan mærke i sin krop.. Det har jeg da aldrig prøvet før Yes yes yes.. Så mener i godt jeg kan involdvere mine kære kæreste ikke?
Er det rigtigt?!?! Jamen hvilken glæde man kan mærke i sin krop.. Det har jeg da aldrig prøvet før Yes yes yes..
Så mener i godt jeg kan involdvere mine kære kæreste ikke?
Det gjorde jeg, men sagde også er det jo ikk var 100 % sikkert, ville lige til lægen først
CharlotteH skriver: Ja absolut vi skal til lægen så hurtigt som muligt. Vil jo bare gerne have kæresten med på det hele Får man svar med det samme ved lægen? Er der nogen af jer der har prøvet at den var meget mere klar end dette? Tænker at prøve den anden test igen i morgen eller torsdag?
altså jeg fik kun taget test først gang og skulle svar på 4 spg. så jeg havde ikke kæresten med,
Han behøver skam heller ikke komme med til lægen, men vil bare så gerne kunne involdvere ham i det. Kan da heller ikke smøre smilet af mit ansigt lige nu, så han regner den nok selv ud hehe.
Håber jeg kan få en tid hos lægen snart
min så sådan her ud
Ihh, min så lige præcis sådan ud som din, 1. graviditet og idag er jeg i uge 19 :-D Kan godt forstå det er uvirkeligt! Jeg kunne heller ikke fatte det, så jeg smuttede i byen og købte en clear blue digital, som så viste sig også at være positiv "gravid", mon ikke det også er tilfældet hos dig??...
Th: Ja den minder jo ganske meget om min
Kan selvfølgelig først ringe til lægen i morgen tidlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128