Positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.071 visninger
45 svar
0 synes godt om
9. august 2011

CKH

Hvad betyder det når streg nr 2 er der, men at den kun er svag?! Ifølge brugsanvisningen skal jeg tage en ny test om 48 timer, men er det fordi det kan være en fejl at streg to er der? Jeg mener bare, endten er der vel HCG, eller også er der vel ikke?

Har bare ikke lyst til at skulle køre min kæreste (og mig selv) helt op, hvis det så viser sig at være en fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Emily2012<3

CharlotteH skriver:

Hvad betyder det når streg nr 2 er der, men at den kun er svag?! Ifølge brugsanvisningen skal jeg tage en ny test om 48 timer, men er det fordi det kan være en fejl at streg to er der? Jeg mener bare, endten er der vel HCG, eller også er der vel ikke?

Har bare ikke lyst til at skulle køre min kæreste (og mig selv) helt op, hvis det så viser sig at være en fejl

Kan du ligge et billede ind så vi kan se den og vurdere din test.

De siger jo en streg er en streg (utydelig eller ej)

Anmeld

9. august 2011

CKH

Ja. Skal lige finde ud af hvordan man gør  Et øjeblik.

Anmeld

9. august 2011

th

CharlotteH skriver:

kan du ikke ligge et billede ind???

Anmeld

9. august 2011

CKH

Kan i hjælpe mig med hvordan jeg gør?

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

CharlotteH skriver:

Ja. Skal lige finde ud af hvordan man gør  Et øjeblik.

Bare helt iorden..

Det er bare nemmere at vurdere for os når vi kan se hvad testen viser..

Og der er MANGE herinde der har super gode øjne, så du skal nok få svar på hvad testen viser..

Anmeld

9. august 2011

th

CharlotteH skriver:

hvis billede er på computeren, kan du tilføj billeder lige under skriv svar...

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

CharlotteH skriver:

Når du besvarer et indlæg så skal du bagefter scolle lidt ned og så er der en blå knap hvor der står vælg billede fra din computer.. Og så ligger du det ind fra din pc, og så trykker du skriv svar som når du opretter en tråd..

Håber det var til at forstå..

Anmeld

9. august 2011

baby012

CharlotteH skriver:

jeg syns måske at du bør vente med at sige noget til manden før du har været ved lægen og fået det bekræftet

så ring og få en tid. eller køb en Clear blue didital test  de er meget præsise  

Anmeld

9. august 2011

CKH

Syntes godt nok den er noget svag  Men ingen tvivl om at den er der.. Ååh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.