Frøken J. skriver:
Jamen netop! Og jeg havde faktisk ikke tænkt på, at det kunne være den omvendte årsag før hun sagde det. For det første hun sagde var blærebetændelse, men så checkede hun resultatet fra urinprøven, og der var ingenting. Men for satan jeg er træt af det mand! Bare for at tale pænt
Det er bare hver gang jeg vågner, så tænker jeg: "Åh nej, nu igen". Især da jeg vågnede kl. 2.30 i nat og tænkte: "You're kiddin me! Det er kun en halv time siden!!!"
Min læge mener så også, at jeg skal "træne" min blære og ikke tisse med det samme jeg får trangen med vente lidt, fordi den er blevet vant til kun at indeholde lidt af gangen. Åååh den graviditet. Haha!
Du har da også termin lige straks. Er du ikke spændt?
Hehe jeg kan godt forstå du er træt af det, det ikke fedt at føle ens søvn bliver afbrudt konstant hver nat... Du må da også være i søvnunderskud så, hvis du sover så let og vågner så mange gange, for ja så får du jo reelt set ikke den gode tunge søvn i løbet af natten.. 
Hehe det er nok egentlig en meget godt idé.. Jeg har egentlig altid være god til at holde mig, men det er altså bare noget andet når man vågner om natten og det er det første man tænker på hehe.. 
Men måske du også skulle tænke over hvordan du måske kan få en bedre søvn i det hele taget, om det er noget du kan gøre så du ligger bedre, eller måske dyrke noget let motion og få masser af frisk luft så du naturligt er mere træt og så måske sover bedre på trods af at bettepigen gør det ubehageligt til tider.. 
Eller afspænding, det er en rigtig god ting, både for den generelle velvære og kropsfornemmelse/kontrol, men også som forberedelse til fødslen.. 
Jo jeg er mega spændt, men også en smule skræmt hehe.. Men mon ikke det er meget normalt, alt er jo så nyt og uvant..