Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes det har skiftet lidt. I starten af 3. trimester var det som regel kun 1 gang jeg var oppe om natten. Nu er det typisk 3 gange. Tror bare det er noget der følger med det at være gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Amen altså da! Seriøst jeg er oppe og tisse en gang i TIMEN, nogen gange 2 gange i timen. Hvor ofte er i oppe om natten og tisse, hvis nu vi siger i sover fra 22-07?
Amen altså da! Seriøst jeg er oppe og tisse en gang i TIMEN, nogen gange 2 gange i timen. Hvor ofte er i oppe om natten og tisse, hvis nu vi siger i sover fra 22-07?
har svaret 5 gange, kan virkelig stå op mange gange i løbet af natten.. kan gå ud at tisse inden jeg går i seng også ligge i sengen også et øjeblik er min blære fuldstændig fyldt igen virkelig belastende
Tror det er minimum 4 gange. Men nu er det ikke lige fordi jeg tæller. (:
ca. 3 el. 4 gange .. :/
Er som minimum oppe 3 gange hver nat, max har været 5-6 gange, men det sker heldigvis ikke så ofte Men i gennemsnit nok 4 gange i det tidsrum
Man mærker allerede de søvnløse nætter snige sig op på en hehe
2-4 gange i løbet af en nat...alt efter tiden nærmede sig kunne det blive mere Hehe!
Damn, det var virkeligt irriterende
KærligstSussie
Nu har jeg været til sidste lægebesøg i dag. Og mit underliv fejler intet, ingen blærebetændelse Hun mener det skyldes, at jeg i det hele taget vågner mange gange om natten, fordi jeg sover let nu når maven er i vejen. Og når jeg så vågner som jeg gør, så bemærker jeg at jeg skal tisse lidt, og jeg har fået den indstilling at jeg ikke kan sove hvis jeg kan mærke der er noget i blæren Og DERFOR er jeg oppe så tit. Hehe
Jeg vågner en gang i løbet af natten fordi jeg skal tisse og det er altid imellem 2 og 3 :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128