3. Trimester: Hvor ofte tisser du om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ofte tisser du om natten (lad os sige fra 22-07). Bare et gennemsnit :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.394 visninger
38 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Frøken J.

Amen altså da! Seriøst jeg er oppe og tisse en gang i TIMEN, nogen gange 2 gange i timen. Hvor ofte er i oppe om natten og tisse, hvis nu vi siger i sover fra 22-07?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

mamiolvi

Frøken J. skriver:

Amen altså da! Seriøst jeg er oppe og tisse en gang i TIMEN, nogen gange 2 gange i timen. Hvor ofte er i oppe om natten og tisse, hvis nu vi siger i sover fra 22-07?

Har skrevet ingen , sover fra ca halv tolv til ni uden at skal op men jeg er tågen mange gange ...

Anmeld

9. august 2011

modesty

Jeg tisser af lige inden jeg går i seng. Så er jeg oppe ved en 4-5 tiden, og det er så dét. Men hvis jeg sover dårligt og vågner flere gange (det sker en gang imellem) så bliver jeg nødt til at gå ud og tisse for at kunne sove igen. Men typisk kun én gang. Er 31+0.

Anmeld

9. august 2011

Frøken J.

mamiolvi skriver:

Har skrevet ingen , sover fra ca halv tolv til ni uden at skal op men jeg er tågen mange gange ...

Ej hvor fusket! Ved ikke hvad der sker for min blære. Har ikke blærebetændelse Har måske bare en pige der bokser meget på blæren.. Fx i nat. Så var jeg oppe kl. 2 og tisse og faldt i søvn igen. Så vågnede jeg igen fordi jeg skulle tisse og kiggede på uret. Så var den 2:36! Kun en halv time senere ca. 

Anmeld

9. august 2011

Frøken J.

modesty skriver:

Jeg tisser af lige inden jeg går i seng. Så er jeg oppe ved en 4-5 tiden, og det er så dét. Men hvis jeg sover dårligt og vågner flere gange (det sker en gang imellem) så bliver jeg nødt til at gå ud og tisse for at kunne sove igen. Men typisk kun én gang. Er 31+0.

Ej hvor er det snyd

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Jeg tisser inden jeg går i seng og smutter først derud når jeg står op, i ny og næ er jeg lige på wc ved 6 tiden, men ellers ikke. Synes det er skønt, specielt når man tænker på at jeg også har blærebetændelse.

Anmeld

9. august 2011

signe.

Frøken J. skriver:

jeg har stemt 3 gange, da det vist er gennemsnittet for mit natteroderi men tisser også altid af inden jeg sætter eller lægger mig i seng/sofa/lænestol...

Anmeld

9. august 2011

Anonym11

I nat er et meget godt eksempel på hvor mange gange jeg er oppe.Gik i seng kl 23 - stod op 00.30 for at tisse Stod så op igen kl 04.00 for at tisse og vågnede så kl 08.16 for at tisse og så stod jeg bare op

Anmeld

9. august 2011

HeidiØ

2 gange! .. 1. gang mellem 01 og 02 og anden gang ved 6 tiden når min kæreste står op  .. 1. gang gør det bare så ondt, som om man ik har tisset i flere dage.. selvom det faktisk kun er 3 timer siden.

Nå, HOLD UD HEIDI!

Anmeld

9. august 2011

Frøken J.

Gu' ved hvorfor jeg skal tisse så meget ift. i andre Synes det er rimelig voldsomt! Og det skal siges at jeg altid tisser af inden jeg går i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.