3. Trimester: Hvor ofte tisser du om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

MajseMaja

Jeg har det for det meste som om jeg ikke kan få tømt blæren ordentligt. Om natten er jeg som regel oppe og tisse 1-2 gange, men om dagen føler jeg bare jeg skal tisse næsten hele tiden, men der kommer næsten aldrig noget ud og bliver slet ikke ordentligt tømt, mega irriterende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Ludo

Frøken J. skriver:

Amen altså da! Seriøst jeg er oppe og tisse en gang i TIMEN, nogen gange 2 gange i timen. Hvor ofte er i oppe om natten og tisse, hvis nu vi siger i sover fra 22-07?

Jeg føler med dig, for jeg har det på helt samme måde, tror nogle gange at der må være skjult kamera for det må da være lidt komsik.

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Jeg står ikke op for at tisse om natten, men tisser af inden jeg går i seng og en sjælden gang imellem vågner jeg mellem 04.30 og kl 06.00 fordi jeg skal tisse ellers kan jeg godt sove til jeg vågner.

Egentlig også mærkeligt at jeg ikke vågner for at skal tisse om natten, for hver aften inden jeg går i seng drikker jeg 1 eller 2 glas vand.

/Fenja

Anmeld

9. august 2011

askovj

Indtil ca uge 37 var jeg oppe og tisse to gange. Lige omkring kl. 2 og så igen ved 5 tiden.

Fra ca.  uge 37 (er 39+0) har jeg været oppe at tisse omkring midnat, kl. 3 og kl. 6.

Jeg prøver at holde mig til maks. ét glas væske efter aftensmaden.

Anmeld

9. august 2011

Jemion

Jeg har stemt 4 gange, det er overhovedet ikke unormalt, at jeg er oppe så mange gange for at tisee på en nat

Anmeld

9. august 2011

lycly

Jeg var oppe og tisse 2 gange HVER nat . Jeg tror det er fordi man skal forberede sig på at vågne om natten når den lille skal have mad

Anmeld

9. august 2011

Aagaard

Jeg er holdt op med at drikke noget som helst ca. 3 timer før jeg går i seng og det har sænket mit natteroderi drastisk så jeg har stemt 1 gang.
I nat har jeg slet ikke været oppe, men det er også en untagelse. Plejer at være oppe omkring kl 4
:-)

Anmeld

9. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Jeg tisser inden jeg går i seng og smutter først derud når jeg står op, i ny og næ er jeg lige på wc ved 6 tiden, men ellers ikke. Synes det er skønt, specielt når man tænker på at jeg også har blærebetændelse.

sådan har jeg det os..

Anmeld

9. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Frøken J. skriver:

Amen altså da! Seriøst jeg er oppe og tisse en gang i TIMEN, nogen gange 2 gange i timen. Hvor ofte er i oppe om natten og tisse, hvis nu vi siger i sover fra 22-07?

Omkring 15 + gange.

Anmeld

9. august 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

hej..

uhh hvor jeg føler med dig, det er altså hårdt at vågne så mange gange på en nat

vil lige høre hvor længe dit "natte tiseri" har stået på?? jeg har haft perioder i graviditeten hvor jeg næsten kunne stille uret efter hvornår jeg vågnede og skulle tisse, og det var også 1 gang i timen i perioder, dette stod dog kun på nogle få uger og nu er jeg inde i en periode hvor jeg er oppe en 2-3 gange, så nu er det til at holde ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.