Jeres vægt og størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ja, det tror jeg du har ret i! Spændende hvor hurtigt vi er på baby.dk efter fødslen

Hvad har folk da sagt til dig?  Jeg er helt sikker på, at det nok skal gå over snart igen. Synes næsten det ville være mere underligt ikke at blive bare lidt skræmt ved tanken.

Og jeg er også helt sikker på, at det hele bliver super fantastisk! Og at du bliver en fantastisk mor, som elsker dit barn mere end nogen anden!   Ja gu bliver det hårdt, men det skal vi nok klare!  

Så kan vi beklage os til hinanden over manglende søvn, grædende børn og alt for lidt overskud! Du har i hvert fald vores støtte hele vejen!

Jeg er nok hurtig op, hehe, har også været en fast del af siden siden starten af marst (efter jeg faldt, hvor jeg så ikke kunne komme afsted i skole, så lå bare derhjemme i stedet, så kunne man ligeså godt gå herind), så jeg er dybt afhænging, tror faktisk er jeg mere afhænging af baby, end jeg var af mine smøger, hehe. Eller også er det bare fordi jeg keder mig helt vildt

Hvad har folk sagt om hvad?

Det håber og regner jeg da med jeg bliver. Og tror bestemt også du bliver det

Det er det baby.dk er der for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jeg er nok hurtig op, hehe, har også været en fast del af siden siden starten af marst (efter jeg faldt, hvor jeg så ikke kunne komme afsted i skole, så lå bare derhjemme i stedet, så kunne man ligeså godt gå herind), så jeg er dybt afhænging, tror faktisk er jeg mere afhænging af baby, end jeg var af mine smøger, hehe. Eller også er det bare fordi jeg keder mig helt vildt

Hvad har folk sagt om hvad?

Det håber og regner jeg da med jeg bliver. Og tror bestemt også du bliver det

Det er det baby.dk er der for

Hehe ja, det bliver man sq afhængig af  Men det er jo også super dejligt, at have alle jer tøser som sidder i samme sted som en selv. 

Du sagde at folk havde sagt nogle ting til dig, da du blev gravid? (sådan "hvad sagde jeg" agtigt?)

Ja, det er derfor vi har baby og hinanden!

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe ja, det bliver man sq afhængig af  Men det er jo også super dejligt, at have alle jer tøser som sidder i samme sted som en selv. 

Du sagde at folk havde sagt nogle ting til dig, da du blev gravid? (sådan "hvad sagde jeg" agtigt?)

Ja, det er derfor vi har baby og hinanden!

Altid dejligt man ikker er alene

Nårh, jamen sådan noget "er i nu sikre på, at i kan klare at få børn", "ved i hvor tidskrævende de er", "i burde få jeres uddannelse først, så i ikke skal bøvle med baby og lektier på samme tid" og "er i nu sikre på, at i har økonomien til en baby" osv... (blev jo første gang gravid som 19 årig og anden gang med tvillinger, så det ville uanset hvad bliver en stor omvæltning, hvis en af de to ting var lykkes og nu panikker jeg over en og er bliver fyldt 21, hvilket er en meget anerkendt alder til første barn. Hvad ville jeg have gjort, hvis tvillingen stadig kom, puha.

Anmeld

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Altid dejligt man ikker er alene

Nårh, jamen sådan noget "er i nu sikre på, at i kan klare at få børn", "ved i hvor tidskrævende de er", "i burde få jeres uddannelse først, så i ikke skal bøvle med baby og lektier på samme tid" og "er i nu sikre på, at i har økonomien til en baby" osv... (blev jo første gang gravid som 19 årig og anden gang med tvillinger, så det ville uanset hvad bliver en stor omvæltning, hvis en af de to ting var lykkes og nu panikker jeg over en og er bliver fyldt 21, hvilket er en meget anerkendt alder til første barn. Hvad ville jeg have gjort, hvis tvillingen stadig kom, puha.

Det er sq da også SKIDE tarveligt!!!  Hvad fanden bilder de sig ind. Det skal du sq bare lukke af for Ja, undskyld sproget hehe.

21 er en fin alder - der havde jeg også selv fået børn, hvis kæresten havde været frisk! Min mor var selv 19 da hun blev gravid med mig og 20 da hun fødte. 

Der er ingen grund til at bekymre dig om "hvis og hvis" Det havde i med garanti klaret lige så fint som med den ene.

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det er sq da også SKIDE tarveligt!!!  Hvad fanden bilder de sig ind. Det skal du sq bare lukke af for Ja, undskyld sproget hehe.

21 er en fin alder - der havde jeg også selv fået børn, hvis kæresten havde været frisk! Min mor var selv 19 da hun blev gravid med mig og 20 da hun fødte. 

Der er ingen grund til at bekymre dig om "hvis og hvis" Det havde i med garanti klaret lige så fint som med den ene.

Men nøj hvor kunne man frygte meget, når der var to i stedet for en, puha da

Det gjorde jeg også, men i dag gør de bare min frygt større end den nok ellers ville have været, hvis du forstår...

Jeg synes også 21 er en fin alder, der bør man kende konsikvenserne og have styr på sit liv og økonomien, så jeg synes det er en fin alder og man kan også være ung sammen med sine børn.

Anmeld

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Men nøj hvor kunne man frygte meget, når der var to i stedet for en, puha da

Det gjorde jeg også, men i dag gør de bare min frygt større end den nok ellers ville have været, hvis du forstår...

Jeg synes også 21 er en fin alder, der bør man kende konsikvenserne og have styr på sit liv og økonomien, så jeg synes det er en fin alder og man kan også være ung sammen med sine børn.

Jah, det har du ret i! hehe. Jeg ville da også lige panikke lidt ved tanken om to.

Kan godt forstå dig Jeg synes bare det er utroligt, at folk ikke kan blande sig udenom For mig, virker det som om at du og din kæreste har det godt sammen og har godt styr på tingene  

Det ville jeg også mene om de fleste 21 årige i hvert fald

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah, det har du ret i! hehe. Jeg ville da også lige panikke lidt ved tanken om to.

Kan godt forstå dig Jeg synes bare det er utroligt, at folk ikke kan blande sig udenom For mig, virker det som om at du og din kæreste har det godt sammen og har godt styr på tingene  

Det ville jeg også mene om de fleste 21 årige i hvert fald

Hehe, tror alle vil det

Er det ikke altid sådan? der er altid nogen der er skeptiske og det er som regl mor der støtter mest op? - hende som jeg ikke har, så alle var meget skeptiske overfor mig, men kan nu godt forstå lidt af det, er den mindste af 5, så man opføre sig nogle gange lidt mere umodnet når man er sammen med familien, end man gør til dagligt. Plus er man den mindste af 5, bliver der også en underlig stemming, når man er nummer to til at anoncere, at man skal have barn (den ældste fik året før og er 10 år ældre). Men det laver selvfølgelig ikke om på, at folk burde stole lidt mere på en og at man nu har gennemtænkt det hele eller at der i det mindste kun er en, der tager den samtale med en og ikke HELE familien af flere omgange, du skulle have hørt min mormor, puha. "Nårh, jamen jeg skal IKKE kaldes oldemor, det er jeg ikke gammel nok til", ikke noget tillykke, det fik vi først et par dage efter på sms, da min søster ringe til hende og sagde, at det ville hun ikke finde sig i, at man opføre sig sådan overfor ens barnebarn, specielt når hun ikke selv var et nak bedre (hun fik sin første som 18 årig, efter en SA som 17 årig).

Det blev langt Men ja, det irretere også mig grænseløst, derfor siger jeg heller ikke noget til nogen, hvis de måske kunne virke lidt for umodne/ikke helt indeni hvad det betyder. De skal vel alle have en chance for at bevise, at de kan, hvis de altså ikke er MEGET uengent.

Anmeld

9. august 2011

***S***

Jeg er den første ud af 3.

Min mor fødte mig på termins datoen. (hvilket jeg håber jeg kan efter ligne)

Jeg vejede 3550 g og målte 49 cm.

Glæder mig til at  hører hva baby ca. vejer/måler til næste JM samtale d. 18 august!

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Jeg er den første ud af 3.

Min mor fødte mig på termins datoen. (hvilket jeg håber jeg kan efter ligne)

Jeg vejede 3550 g og målte 49 cm.

Glæder mig til at  hører hva baby ca. vejer/måler til næste JM samtale d. 18 august!

Det kunne være skønt, at efterligne mor, når hun føder på termin.

Men var også en meget gennemsnits baby.

Ihh, det bliver da spændende.

Anmeld

9. august 2011

TrineMine86

Kofoed. skriver:

Der er godt nok mange tvillinger i den her mødregruppe, sejt.

Men hold da op, det må ha været et chok for jeres mor (har nogle billeder i hovedet af to halv indtørret piger som bare skulle have mad NU).

ja det virker godt nok som om, vi er mange tvillinger hehe

hehe så slemt var det nu ikke. men vores hud var helt vildt tør, og vi så meget tynde ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.