Katte87 skriver:
Jah, det har du ret i!
hehe. Jeg ville da også lige panikke lidt ved tanken om to.
Kan godt forstå dig
Jeg synes bare det er utroligt, at folk ikke kan blande sig udenom
For mig, virker det som om at du og din kæreste har det godt sammen og har godt styr på tingene
Det ville jeg også mene om de fleste 21 årige i hvert fald 
Hehe, tror alle vil det 
Er det ikke altid sådan? der er altid nogen der er skeptiske og det er som regl mor der støtter mest op? - hende som jeg ikke har, så alle var meget skeptiske overfor mig, men kan nu godt forstå lidt af det, er den mindste af 5, så man opføre sig nogle gange lidt mere umodnet når man er sammen med familien, end man gør til dagligt. Plus er man den mindste af 5, bliver der også en underlig stemming, når man er nummer to til at anoncere, at man skal have barn (den ældste fik året før og er 10 år ældre). Men det laver selvfølgelig ikke om på, at folk burde stole lidt mere på en og at man nu har gennemtænkt det hele eller at der i det mindste kun er en, der tager den samtale med en og ikke HELE familien af flere omgange, du skulle have hørt min mormor, puha. "Nårh, jamen jeg skal IKKE kaldes oldemor, det er jeg ikke gammel nok til", ikke noget tillykke, det fik vi først et par dage efter på sms, da min søster ringe til hende og sagde, at det ville hun ikke finde sig i, at man opføre sig sådan overfor ens barnebarn, specielt når hun ikke selv var et nak bedre (hun fik sin første som 18 årig, efter en SA som 17 årig).
Det blev langt
Men ja, det irretere også mig grænseløst, derfor siger jeg heller ikke noget til nogen, hvis de måske kunne virke lidt for umodne/ikke helt indeni hvad det betyder. De skal vel alle have en chance for at bevise, at de kan, hvis de altså ikke er MEGET uengent.
Anmeld