Jeres vægt og størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.101 visninger
54 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Kofoed.

Sad lige og tænkte på, om hvordan vores børns størrelse og vægt passer sammen med vores egne. Altså jeg blev født lige omkring termin (min far kan ikke helt huske det, men han mener det var en lille uge inden), og jeg er nummer 3 i rækken. Jeg var 55 cm og vejede 3600 g og alt tyder jo på, at vores tøs er en af de længere bebser ligesom mig, dog er hun tynd, men det er jo tvillingen der er skyld i det, så det tæller ikke

Synes det kunne være lidt sjovt at sammenligne, selv det jo er svært lige nu Men ja, hvad var jeres størrelse som nyfødt, så vi kan drømme lidt om vores små guldklumper, nu hvor tiden er tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Maalene

Min mor gik en uge over tid med mig, og jeg var 54 lang og 3780 gram

Min mormor siger jeg var meget lang og tynd, men vægten var da rigtig pæn, så det ved jeg nu ikke helt... Hehe...

Vores lille pige er lidt mindre en gennemsnittet vægtmæssigt, vi har ikke fået målt længden på hende, men skal til jordemoder om 10 dage, så kan det jo være hun er begyndt at tage mere på

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Sad lige og tænkte på, om hvordan vores børns størrelse og vægt passer sammen med vores egne. Altså jeg blev født lige omkring termin (min far kan ikke helt huske det, men han mener det var en lille uge inden), og jeg er nummer 3 i rækken. Jeg var 55 cm og vejede 3600 g og alt tyder jo på, at vores tøs er en af de længere bebser ligesom mig, dog er hun tynd, men det er jo tvillingen der er skyld i det, så det tæller ikke

Synes det kunne være lidt sjovt at sammenligne, selv det jo er svært lige nu Men ja, hvad var jeres størrelse som nyfødt, så vi kan drømme lidt om vores små guldklumper, nu hvor tiden er tæt på

Jeg mener jeg var 54 cm lang og vejede 3950. Et ordentlig stykke baby!

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

MaybeBaby skriver:

Og så var min mor vist sat til d. 15/12, men jeg kom 10 dage for sent

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Min tvillig og jeg er først 21 dag før tid, jeg vejede 2500g og var 45 cm lang, vi tvilling var 43 cm og 4400g

Da Nicklas Blev født vejede han 3732g og var 51 cm og så må vi jo se hvor stor lille pigen er. om 43 dag

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Min tvillig og jeg er først 21 dag før tid, jeg vejede 2500g og var 45 cm lang, vi tvilling var 43 cm og 4400g

Da Nicklas Blev født vejede han 3732g og var 51 cm og så må vi jo se hvor stor lille pigen er. om 43 dag

Hvordan har du ellers haft det i weekenden?

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Min mor gik en uge over tid med mig, og jeg var 54 lang og 3780 gram

Min mormor siger jeg var meget lang og tynd, men vægten var da rigtig pæn, så det ved jeg nu ikke helt... Hehe...

Vores lille pige er lidt mindre en gennemsnittet vægtmæssigt, vi har ikke fået målt længden på hende, men skal til jordemoder om 10 dage, så kan det jo være hun er begyndt at tage mere på

Lidt korte og tykker end mig, ellers minder vi da meget godt om hende.

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Hihi, er jeres prins ikke også bedømt til lidt over gennemsnitet? eller huske jeg forkert.

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvordan har du ellers haft det i weekenden?

Stille og rolig har fået slappet godt af, selvom der har været rigtig mange plukveer, men det med at sove tja det er altså en by i rusland. i nat lå jeg og hørte på de høstede helt frem til kl 02 selvom det stod ned i stænger.

Så håber på jeg kan få sovet i nat. selvom min ryg og fede hævede fødder gør mega ondt.

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Hihi, er jeres prins ikke også bedømt til lidt over gennemsnitet? eller huske jeg forkert.

Det er han nemlig! Men nu må vi se, hvad jordmor siger på onsdag for så er der jo endnu en grund til at ville have ham ud til termin og ikke over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.