Jeres vægt og størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Stille og rolig har fået slappet godt af, selvom der har været rigtig mange plukveer, men det med at sove tja det er altså en by i rusland. i nat lå jeg og hørte på de høstede helt frem til kl 02 selvom det stod ned i stænger.

Så håber på jeg kan få sovet i nat. selvom min ryg og fede hævede fødder gør mega ondt.

Håber jeg også for dig. Ih hvor træls at de skal larme sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det er han nemlig! Men nu må vi se, hvad jordmor siger på onsdag for så er der jo endnu en grund til at ville have ham ud til termin og ikke over

Det jo det, vis det virker

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Håber jeg også for dig. Ih hvor træls at de skal larme sådan.

Det var skam ikke fordi de høstede, hun var bare aktiv og jeg kunne slet ikke finde ro ja og så sover jeg bare ikke godt mere kan ikke ligge på nogen som helst måde mere

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Det var skam ikke fordi de høstede, hun var bare aktiv og jeg kunne slet ikke finde ro ja og så sover jeg bare ikke godt mere kan ikke ligge på nogen som helst måde mere

Nårh på den måde, det har jeg også lidt bølv med, men når jeg først sover, så sover jeg bare igennem. Hepper for en ordenlig nattesøvn i stedet

Anmeld

7. august 2011

morpåthurø

Jeg var en kæmpe baby på 56 cm og 4400 gram- født 14 dage over tid. Min mor har fået 3 stooore børn. Min mand var en gennemsnitsbaby født til tiden og lige godt 3 kg.

Vores 2 første børn vejede begge lige omkring 4000 gram og var henholdsvis 53,5 og 52 cm lange. De er født ca 1 uge over tid.

Min jordemoder skød lillebror i maven til at være lidt mindre end gennemsnittet ved besøg i starten af juli så jeg er spændt på min læges vurdering i næste uge. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke giver så meget for deres skud da de også sagde at min 2. dreng var lille i gennem hele graviditeten og så vejede han som skrevet 4 kg sååå. Men det er jo altid rart at vide at han vokser som han skal.

Så tror altså at min lille dreng denne gang også bliver en stoor dreng, selvom jeg nu synes de er nogle smååå pus selvom de vejer 4 kg :-)

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Nårh på den måde, det har jeg også lidt bølv med, men når jeg først sover, så sover jeg bare igennem. Hepper for en ordenlig nattesøvn i stedet

Tak, jeg har aldrig sovet særlig tungt og her  slutningen af graviditeten er det åbenbart værre

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Tak, jeg har aldrig sovet særlig tungt og her  slutningen af graviditeten er det åbenbart værre

Det er træls, øv.

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg var en kæmpe baby på 56 cm og 4400 gram- født 14 dage over tid. Min mor har fået 3 stooore børn. Min mand var en gennemsnitsbaby født til tiden og lige godt 3 kg.

Vores 2 første børn vejede begge lige omkring 4000 gram og var henholdsvis 53,5 og 52 cm lange. De er født ca 1 uge over tid.

Min jordemoder skød lillebror i maven til at være lidt mindre end gennemsnittet ved besøg i starten af juli så jeg er spændt på min læges vurdering i næste uge. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke giver så meget for deres skud da de også sagde at min 2. dreng var lille i gennem hele graviditeten og så vejede han som skrevet 4 kg sååå. Men det er jo altid rart at vide at han vokser som han skal.

Så tror altså at min lille dreng denne gang også bliver en stoor dreng, selvom jeg nu synes de er nogle smååå pus selvom de vejer 4 kg :-)

Hihi, det er rigtig, 4 kg og 53 cm er altså ikke stort, men tænker bare AV, det skal ud gennem et hul der normalt er ½ cm bredt.

Men så er det da rigtig spændende, hvis de sidst skud så meget forkert.

Anmeld

7. august 2011

maryjane

Kofoed. skriver:

Sad lige og tænkte på, om hvordan vores børns størrelse og vægt passer sammen med vores egne. Altså jeg blev født lige omkring termin (min far kan ikke helt huske det, men han mener det var en lille uge inden), og jeg er nummer 3 i rækken. Jeg var 55 cm og vejede 3600 g og alt tyder jo på, at vores tøs er en af de længere bebser ligesom mig, dog er hun tynd, men det er jo tvillingen der er skyld i det, så det tæller ikke

Synes det kunne være lidt sjovt at sammenligne, selv det jo er svært lige nu Men ja, hvad var jeres størrelse som nyfødt, så vi kan drømme lidt om vores små guldklumper, nu hvor tiden er tæt på

Ved ikke om jeg er født før, efter eller på termin. Men var vidst 56 cm, og 3800 g.

Min baby blev i torsdags (33+6) skønnet til omkring 2200-2300 gram. Nu får vi se hvordan det ender. Skal til vækstscanning d. 25 august, fordi JEG er en tyksak.

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Ved ikke om jeg er født før, efter eller på termin. Men var vidst 56 cm, og 3800 g.

Min baby blev i torsdags (33+6) skønnet til omkring 2200-2300 gram. Nu får vi se hvordan det ender. Skal til vækstscanning d. 25 august, fordi JEG er en tyksak.

Du er ikke den eneste tyksak Men det var da også en god størrelse baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.