Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Hihi, det er rigtig, 4 kg og 53 cm er altså ikke stort, men tænker bare AV, det skal ud gennem et hul der normalt er ½ cm bredt. Men så er det da rigtig spændende, hvis de sidst skud så meget forkert.
Hihi, det er rigtig, 4 kg og 53 cm er altså ikke stort, men tænker bare AV, det skal ud gennem et hul der normalt er ½ cm bredt. Men så er det da rigtig spændende, hvis de sidst skud så meget forkert.
Ja jeg ved godt at 4 kg lyder stort men nogen siger faktisk at halvstore børn er nemmere at føde end små børn. Jeg ved dog ikke hvorfor. Jeg synes det på forhånd virker rigtig AAAV bare ved tanken om fødslen. Det er jo både på godt og ondt at man ikke kan huske hvor ondt det har gjort de andre gange (men jeg skal nu ikke klage, jeg har haft gode og hurtige fødsler begge gange før) :-)
Ja jeg er meget spændt på om lægen i næste uge er enig med jordemoderen i at han er lille. (De har ikke været enige om særlig mange ting i denne graviditet)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LOUISEHOBRO skriver: Ja jeg ved godt at 4 kg lyder stort men nogen siger faktisk at halvstore børn er nemmere at føde end små børn. Jeg ved dog ikke hvorfor. Jeg synes det på forhånd virker rigtig AAAV bare ved tanken om fødslen. Det er jo både på godt og ondt at man ikke kan huske hvor ondt det har gjort de andre gange (men jeg skal nu ikke klage, jeg har haft gode og hurtige fødsler begge gange før) :-) Ja jeg er meget spændt på om lægen i næste uge er enig med jordemoderen i at han er lille. (De har ikke været enige om særlig mange ting i denne graviditet)
Det er i hvert fald et smart overlevelses intingst (staves), at man glemmer sådanne nogle ting. Mit hoved skriger av, tror vist fødselsfrygten er begyndt hos mig.
Det lyder da hyggeligt, at de ikke er enige.
Ja, jeg hører så også til de store babyer