Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Hihi, det er rigtig, 4 kg og 53 cm er altså ikke stort, men tænker bare AV, det skal ud gennem et hul der normalt er ½ cm bredt. Men så er det da rigtig spændende, hvis de sidst skud så meget forkert.
Hihi, det er rigtig, 4 kg og 53 cm er altså ikke stort, men tænker bare AV, det skal ud gennem et hul der normalt er ½ cm bredt. Men så er det da rigtig spændende, hvis de sidst skud så meget forkert.
Ja jeg ved godt at 4 kg lyder stort men nogen siger faktisk at halvstore børn er nemmere at føde end små børn. Jeg ved dog ikke hvorfor. Jeg synes det på forhånd virker rigtig AAAV bare ved tanken om fødslen. Det er jo både på godt og ondt at man ikke kan huske hvor ondt det har gjort de andre gange (men jeg skal nu ikke klage, jeg har haft gode og hurtige fødsler begge gange før) :-)
Ja jeg er meget spændt på om lægen i næste uge er enig med jordemoderen i at han er lille. (De har ikke været enige om særlig mange ting i denne graviditet)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LOUISEHOBRO skriver: Ja jeg ved godt at 4 kg lyder stort men nogen siger faktisk at halvstore børn er nemmere at føde end små børn. Jeg ved dog ikke hvorfor. Jeg synes det på forhånd virker rigtig AAAV bare ved tanken om fødslen. Det er jo både på godt og ondt at man ikke kan huske hvor ondt det har gjort de andre gange (men jeg skal nu ikke klage, jeg har haft gode og hurtige fødsler begge gange før) :-) Ja jeg er meget spændt på om lægen i næste uge er enig med jordemoderen i at han er lille. (De har ikke været enige om særlig mange ting i denne graviditet)
Det er i hvert fald et smart overlevelses intingst (staves), at man glemmer sådanne nogle ting. Mit hoved skriger av, tror vist fødselsfrygten er begyndt hos mig.
Det lyder da hyggeligt, at de ikke er enige.
Ja, jeg hører så også til de store babyer
Jeg var 53 cm og vejede 4140 g Blyppen er ind til videre vurderet ret stor, og jordemoderen skyder ham til at blive en 4 kg baby.
Jeg selv er født 4 dage før termin - så jeg satser jo også MEGET på at blyppen viser sin ankomst før tid hehe (Mega utålmodig optimist)
min tvillingesøster og jeg kom ud på terminsdatoen
vi var begge to 48 cm og vejede 2650 g og 2600 g. Moderkagen havde været ude af funktion de sidste 14 dage af graviditeten, så vi var lidt dehydrede og rynkede, vi har nok tabt os en del det sidste tid vi var derinde..
jeg kom på termin dagen og vejet 3260 og 51 cm
min datter fik jeg ved kejsersnit 14 dage før hun var 3860 og 51 cm
nu må vi vente og se med lille manden
Katte87 skriver: Ja, jeg hører så også til de store babyer Jeg var 53 cm og vejede 4140 g Blyppen er ind til videre vurderet ret stor, og jordemoderen skyder ham til at blive en 4 kg baby. Jeg selv er født 4 dage før termin - så jeg satser jo også MEGET på at blyppen viser sin ankomst før tid hehe (Mega utålmodig optimist)
Hvis han ikke gør, så bliver han i hvert fald dejlig stor
TrineMine86 skriver: min tvillingesøster og jeg kom ud på terminsdatoen vi var begge to 48 cm og vejede 2650 g og 2600 g. Moderkagen havde været ude af funktion de sidste 14 dage af graviditeten, så vi var lidt dehydrede og rynkede, vi har nok tabt os en del det sidste tid vi var derinde..
Der er godt nok mange tvillinger i den her mødregruppe, sejt.
Men hold da op, det må ha været et chok for jeres mor (har nogle billeder i hovedet af to halv indtørret piger som bare skulle have mad NU).
håber snart det er os skriver: jeg kom på termin dagen og vejet 3260 og 51 cm min datter fik jeg ved kejsersnit 14 dage før hun var 3860 og 51 cm nu må vi vente og se med lille manden
Så hun var noget større end du var, men stadig en meget flot gennemsnits vægt.
Hvad er han senest blevet skudt til?
Kofoed. skriver: Så hun var noget større end du var, men stadig en meget flot gennemsnits vægt. Hvad er han senest blevet skudt til?
Kofoed. skriver: Hvis han ikke gør, så bliver han i hvert fald dejlig stor
Ja, puha! hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128