God erstatning for ris ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Mas

Quiñoa er en god erstatning for ris. Det bruges meget i bogen "Flad mave" det kan købes i de fleste supermarkeder og smager rigtig godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

SHERO

Jeg er en kræsenpind så jeg holder mig bare til kartoflerne, de er sundere på alle måder... Men leder også efter et alternativ, kunne da også være man skulle smage perlebyg..

Anmeld

5. august 2011

SjeBets

Mas skriver:

Quiñoa er en god erstatning for ris. Det bruges meget i bogen "Flad mave" det kan købes i de fleste supermarkeder og smager rigtig godt!

det har jeg faktisk faldt over flere steder men har ikke helt fundet ud af hva hulan det var ...  

Men siger du at et velassoteret supermarked burde have det ? så vil jeg da lige kigge efter det også 

Anmeld

5. august 2011

Zafir

SjeBets skriver:

jeg har kun brugt røde linser, men har godt nok fundet en linsemos opskrift jeg skulle prøve 

Grønne linser bliver ikke noget smat... Menn mere som ris. :-)

Anmeld

5. august 2011

SjeBets

Zafir skriver:

Grønne linser bliver ikke noget smat... Menn mere som ris. :-)

tak det vil jeg også lige forsøge mig med, har sjovt nok gået uden om de grønne, kan ikke lige forklare hvorfor ..

Anmeld

5. august 2011

Isabella_mor

hvad med quinoa.... jeg ved ikke så meget om det andet end jeg har smagt det og jeg kan stave til det...

Anmeld

5. august 2011

Isabella_mor

Mas skriver:

to sjæle en tanke.... 

Anmeld

5. august 2011

Zafir

SjeBets skriver:

tak det vil jeg også lige forsøge mig med, har sjovt nok gået uden om de grønne, kan ikke lige forklare hvorfor ..

De ser heller ikke særlig pæne ud... Mmm... Men du kan evt vende dem i Pesto.

Anmeld

5. august 2011

tazz

Du kan bruge de sorte ris, det er nemlig ikke ris men en græssort. De koster kassen, men til gengæld mætter de rigtig godt, så man bruger ikke så meget.

Eller er der Micrale noodles (og ris), som faktisk ikke er ris men soja, men som smager sådan.
http://dialife.eu/product.asp?product=1857

Anmeld

5. august 2011

SjeBets

tazz skriver:

Du kan bruge de sorte ris, det er nemlig ikke ris men en græssort. De koster kassen, men til gengæld mætter de rigtig godt, så man bruger ikke så meget.

Eller er der Micrale noodles (og ris), som faktisk ikke er ris men soja, men som smager sådan.
http://dialife.eu/product.asp?product=1857

sorte ris, mener du de der vilde ris ... dem kan jeg bare ikke med , jeg synes de er så trælse at tygge i ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.