Nøgen malou stella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Michael healer

Anonym skriver:

http://www.kreddesfotos.mono.net/10887/Malou+logo

Hvad er jeres ærlige mening?

Jeg syntes mange af dem er pæne men ja.. 

Så vidt jeg kan se, er hun da slet ikke nøgen, hun har lilla trusser på, desuden er hun alt for rød i hoved, måske det var for varmt, men fotograffen burde da have gjort noget, så hun havde fået en mere alm. hudfarve i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Kamulla

det første der slår mig er at jeg syntes det er elendigt fotografi!!! slet ikke flotte billeder i min verden.. der er måden og stedet det er taget på.. sjusk.. men hun er en flot pige og har en flot krop... så hende om at udstille den.. 

Anmeld

4. august 2011

Ayasmor

Synes ikke billederne er særligt pæne.. og så er jeg vist heller ikke lige helt fan af hendes nye bryster..

Anmeld

4. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg undrer mig over at fotografen skriver han er halvprofessionel.

Øh.. Nej. Dine billeder er virkelige dårlige.

Dog synes jeg dem han er sluppet bedst afsted med er Malous. Mange af dem er ganske okay.

Men jeg kunne nu heller ikke lade være med at tænke på, at hun da har ødelagt sine bryster ved at lave dem til to komplet runde kugler.

Hun har ellers en smuk krop, som jeg godt kan lide. Men jeg ville tabe underkæben hvis jeg fik hende med hjem og pludselig stod overfor de to monstre.

Anmeld

4. august 2011

mariamiss6

KaLee skriver:

jeg synes hun minder en del om Britney Spears lige pludselig... 

Og det er helt seriøst - i ansigtet især, og så den måde hun poserer på... 

Det virker dog MEGET amatøragtigt ham fotografen.... 

Jeg er mere undrende over det billede øverst til venstre af en gravid kvinde, som smyger sig på af en dørkarm.... 
^^ på forsiden 

Ja og hende "kender" jeg... Jeg blev VOLDSOMT forbavset da jeg så hende meget gravid... For det første fordi jeg ikke har hørt at hun skulle være blevet gravid, og for det andet fordi hun er ung-ung, så jeg synes måske ikke det er passende....

Men men, man kan håbe hun er vokset med opgaven.... 

Anmeld

4. august 2011

sarahb

FUCK HVOR AMATØR!!!

jeg er måløs og samme tid ved at brække mig.. Det er jo pinligt, til grin og helt vildt grimt...

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

http://www.kreddesfotos.mono.net/10887/Malou+logo

Hvad er jeres ærlige mening?

Jeg syntes mange af dem er pæne men ja.. 

SYnes de billeder hvor hun ligger på ryggen og buer med ryggen er super frække. Der ser hendes krop rigtig flot ud Synes dog brysterne er for store til hendes krop. Er dog imponeret over at have sådan en flot krop efter fødsel!

Anmeld

4. august 2011

1012lmp

Jeg synes Malou er en MEGA smuk pige.. men jeg synes det er sådan en skam at hun udstiller sig selv sådan...

Synes det er så ærgeligt at det er sådan hun vil have sin opmærksomhed.. synes hun skulle fokusere på sin musik hvis det er det hun ønsker syens bestemt det der giver et forkert billede af hvad hun virkelig ønsker..!

Anmeld

4. august 2011

Chamomile

Synes de virker meget uproff. Altså hun falder personligt ikke i min smag, forretrækker mere naturlige kvinder med former- så de siger mig ikke rigtig noget de billeder.

Anmeld

4. august 2011

FamilenStorm

Hvorfor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.