Nøgen malou stella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

JacobsMoar

B&J skriver:

ville ønske hun brugte lige så meget tid på sin søn som hun bruger på sig selv..

og hun er slet ikke køn

Nemlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

jydeinden

er jeg den eneste der tænker at udfra de billeder får hun et udsædvanligt barnligt look.. jeg tænker maks teenager alder når jeg ser de billeder... og synes i de hele taget ikke de er kønne, som en også nævner ser hun tomat rød ud i hovedet, og har ingen former for kvindefigur

Anmeld

4. august 2011

CmarianN

Ikke lige min smag

Anmeld

4. august 2011

merle2010

synes hun var hammer lækker med det lange sorte hår

og da hun havde nogle flere former..

det afsnit hvor hun er højgravid med tino og i svømmehallen der er hun LÆKKER.. wwoooww

Anmeld

4. august 2011

Laura.

Jeg synes egentlig slet ikke om nogle af hans billeder ! De ser virkelig amatør agtige ud.. desuden, er det ikke en fotograf jeg ville få taget billeder af.. prof eller ej.. han ser lidt gusten ud, synes jeg..

Anmeld

4. august 2011

Fru.Mäes <3

Synes faktisk billederne er okay - og hun da kroppen til det.. Men må osse lige sige at jeg tænker på hendes søn - som en skriver.. Når han bliver ældre er evt. sidder og Googler sin egen Mor - PUHA der kommer nogen ting frem!!!

Anmeld

4. august 2011

Tvillingemor80

Bryder mig ikke om den stil med lyset osv. :/ Men hvad hun gør må hun selv om, som mor ville jeg dog ikke selv sætte mig i en situation hvor mine børn kunne finde billeder af mig i det tøj eller mangel på samme

Anmeld

4. august 2011

chael

Anonym skriver:

http://www.kreddesfotos.mono.net/10887/Malou+logo

Hvad er jeres ærlige mening?

Jeg syntes mange af dem er pæne men ja.. 

Ja, når man ikke kan blive andet, så kan man altid blive fotograferet nøgen

De er da meget pæne, men altså den pige, hun skulle jo se at få gjort bare noget med sit liv.

*Camilla

Anmeld

4. august 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

OMG!!  

Anmeld

4. august 2011

JuelZ

synes slet ikke jeg kan se det er hende??? billederne er fine nok, ville nok bare ikk stille mig op foran et kamera på den måde, uanset hvad... ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.