Thalia skriver:
Jeg synes billederne er elendige - ikke fordi hun ikke er en pæn pige, men fordi hun ikke er blevet vejledt ret godt.
Altså bevares, hun er ikke min smag, og end ikke de bedste fotografvinkler kan skjule at hendes brystproteser ser rigtig skidt ud når hun fotograferes fra siden (ville være pænere hvis protensen var mindre eller placeret under musklen), men sådan rent poseringsmæssigt er flere af billederne rædderlige.
Eksempelvis bliver hendes bryster mast flade op mod væggen, og hendes røv mast flad når hun ligger på gulvet. Hele tricket med den slags billeder er at se ud som om man rører fladen, uden rent faktisk at gøre det. Flade numser ser nemlig slaskede ud - og ærligt talt tror jeg ikke Malou Stellas røv fejler noget i virkeligheden.
På samme måde kommer hun til at se lidt sær og kantet ud på nogle af de andre billeder fordi hun ikke drejer kroppen rigtigt. Lyset falder skidt, og i stedet for at fremhæve hendes kurver kommer hun bare til at se tynd og plastik-agtig ud.
Så bottom line tror jeg hun kunne lave nogle rigtigt fine billeder hvis hun fik lidt mere vejledning.
Hvis du læser fotografens ord om sin fotografering, så vil du erfare, at han laver kunst og at det ikke altid ser prof ud... Og ja, så nævner han også, at han bedst kan lide nøgne piger :-D
Han er møg nasty og det er mig en gåde, hvordan han har fået lokket de piger op i sin lille lejlighed i Kokkedal. Det giver ikke mening. Mon de har set sneglesporene på hans jeans efter en vellykket sexmesse??? (se under galleri "mig og modellerne")
Anmeld