Nøgen malou stella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Zelinasmor

Jeg synes altid hun har været en køn pige. Men jeg synes det er synd at hun er blevet SÅ dullet. Alting med måde. Hvor blev "det naturlige" af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

nvm

synes billederne er dårlige, men synes hun er en mega flot pige,og ville sku godt ligne hende

Anmeld

4. august 2011

Mussen2

Pyha ikke lige mig, men er nok også prøget af min generelle holdning til hende, men synes det er rystende hvor unaturlig sådan en ung pige allerede kan være, solariebrun, afbleget, falske bryster osv....Ikke lige mig

Anmeld

4. august 2011

eElak

jeg synes hun minder en del om Britney Spears lige pludselig... 

Og det er helt seriøst - i ansigtet især, og så den måde hun poserer på... 

Det virker dog MEGET amatøragtigt ham fotografen.... 

Jeg er mere undrende over det billede øverst til venstre af en gravid kvinde, som smyger sig på af en dørkarm.... 
^^ på forsiden 

Anmeld

4. august 2011

wamse

Jeg synes nogle af billederne er flotte, men andre synes jeg ikke lige er heldig, måden hun står på eller ligger på.

Anmeld

4. august 2011

Dinna88

Hun har jo en kanon lækker krop.

Men billederne er ringe. Hun ved tydelig ikke at vægten ikke skal være på ens bagdel når man ligger ned og skyder med ryggen Så ser bagdelen bare.... flad ud. Og billederne er beskåret af møg til og baggrunden er noget møg. Så det har lidt ødelagt det for hende Fik hun dem taget ved en dygtig fotograf med udstyret i orden, så kunne hun jo pryde Ms forsiden

Anmeld

4. august 2011

Ryberg

4. august 2011

Isabella_mor

ih jeg syntes da hun er flot... og sikke dog nogle kæmpe meloner... men jeg syntes dog ikke at billedekvaliteten er særlig god... meget uproffessionelt.. Selv jeg kunne gøre det (altså tage billederne) bedre også bare med lyssætningen og det hele..  

Anmeld

4. august 2011

debbie19

4. august 2011

Mikkel's mor <3

Syntes da at de er okay.. ville ønske at jeg selv havde mod på at få taget nogle i den stil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.