Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HelenaJ skriver: Min faglige vurdering af det, ville være at ringe til vagtlægen hvis du ikke kan holde det ud .. Og hvis det er til, at holde til nu, så ring til egen læge imorgen.. Det er altid at foretrække!
Min faglige vurdering af det, ville være at ringe til vagtlægen hvis du ikke kan holde det ud .. Og hvis det er til, at holde til nu, så ring til egen læge imorgen.. Det er altid at foretrække!
jeg syndes det har taget til i højre side?? arbejder du med sundhed/med
HelenaJ skriver: Kan du ikke være sød at tage din temperatur under alle omstændigheder? Ja jeg er sygeplejeske i en skadestue!
Kan du ikke være sød at tage din temperatur under alle omstændigheder? Ja jeg er sygeplejeske i en skadestue!
vi har desværre ingen termometer
kan det være rigtig at det stråler lidt ombagpå ryggen sådan føles det nemlig også... det vil bare være så pinligt vis jeg kommer ned til vagtlægen og han siger det ikke er noget for sådan føles det ikke...
vil jo helst ikke spilde hans tid vis det er min mens som er på vej selvom det ikke føles som om...
HelenaJ skriver: Du kan jo for god ordens skyld prøve at ringe til vagtlægen og høre hvad de siger. Måske vil de se dig. Måske ikke .. Men de vil helt sikkert spørge efter om du har feber - men så må du jo måle den hos dem, hvis de vil undersøge dig!
Du kan jo for god ordens skyld prøve at ringe til vagtlægen og høre hvad de siger. Måske vil de se dig. Måske ikke .. Men de vil helt sikkert spørge efter om du har feber - men så må du jo måle den hos dem, hvis de vil undersøge dig!
oki tak for svaret
ups glemte at skrive at min mens ikke er kommet men har ingen mens smerter overhoved???og jeg er ikke gravid jeg kan ikke kontakte min læge for han har ferie....
ups glemte at skrive at min mens ikke er kommet men har ingen mens smerter overhoved???og jeg er ikke gravid
jeg kan ikke kontakte min læge for han har ferie....
det er lige præcis, når du slipper, at det gør ondt ved blindtarmsbetændelse (har jeg hørt) afsted med dig til lægen! Der må være en vikar eller også må du ta' til lægevagten. Min fætter var virklig tæt på en sprængt blindtarm fordi han ignorerede smerterne for længe
update. lægen udskrev nogle piller mod blærebetændelse og så skal jeg teste mod graviditet om en uge ca... men blev ikke undersøgt.. det føles overhoved ikke som blærebetændelse
endelig kom mens eller lidt ala mens har haft brunt udflåd stort set hele formiddagen og nu er det slået over i blod dog ikke helt almindelig farve... men har heldigvis ikke ret mange mens smerter det river lidt i begge sidder af æggestokkene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128