jeg holder det ikke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.218 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. august 2011

debbie19

jeg har de sidste mange dage haft ondt i højre side omkring blindtarmen!!! jeg har ingen feber og smerterne kommer og går, sommetider er de så slemme jeg må ligge mig på gulvet.. men det kan da ikke være blindtarmen for har jo ingen feber/eller diarre/opkast.. men synes smerteren bliver værre når de kommer. det stråler også lidt om bagpå ryggen/siden. og nogle gange når jeg ligger ned vis jeg trykker gør det ikke ondt men når jeg giver slip gør det ondt.. og har de sidste 3 dage været plaget af hovedpine (har drukked ekstrem meget vand) intet hjælper. er meget i tvivl om hvad det kan være for hovedpinen føles som en trykkend fornemmelse bag på hoved.

har i nogle råd???

mvh debbie19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

mamiolvi

debbie19 skriver:

jeg har de sidste mange dage haft ondt i højre side omkring blindtarmen!!! jeg har ingen feber og smerterne kommer og går, sommetider er de så slemme jeg må ligge mig på gulvet.. men det kan da ikke være blindtarmen for har jo ingen feber/eller diarre/opkast.. men synes smerteren bliver værre når de kommer. det stråler også lidt om bagpå ryggen/siden. og nogle gange når jeg ligger ned vis jeg trykker gør det ikke ondt men når jeg giver slip gør det ondt.. og har de sidste 3 dage været plaget af hovedpine (har drukked ekstrem meget vand) intet hjælper. er meget i tvivl om hvad det kan være for hovedpinen føles som en trykkend fornemmelse bag på hoved.

har i nogle råd???

mvh debbie19

Syntes du skal kontakte din læge og Det kan kun gå for langsomt

Anmeld

4. august 2011

debbie19

mamiolvi skriver:

Syntes du skal kontakte din læge og Det kan kun gå for langsomt

ups glemte at skrive at min mens ikke er kommet men har ingen mens smerter overhoved???og jeg er ikke gravid

jeg kan ikke kontakte min læge for han har ferie....

Anmeld

4. august 2011

tazz

Du kan altid kontakte en læge! Ellers kan du kontakte vagtlægen efter kl. 16.

Uden at jeg vil lægge hovedet på blokken, så lyder det som da min venindes æggeleder sprang pga. graviditet udenfor livmoderen. Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er det du har, men jeg synes at du skal kontakte en læge NU!

Anmeld

4. august 2011

debbie19

tazz skriver:

Du kan altid kontakte en læge! Ellers kan du kontakte vagtlægen efter kl. 16.

Uden at jeg vil lægge hovedet på blokken, så lyder det som da min venindes æggeleder sprang pga. graviditet udenfor livmoderen. Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er det du har, men jeg synes at du skal kontakte en læge NU!

forsvandt smerten også og kom igen for så kommer den og så går den og sådan svinger det

Anmeld

4. august 2011

tazz

debbie19 skriver:

forsvandt smerten også og kom igen for så kommer den og så går den og sådan svinger det

Jeg er ikke sikker, jeg talte først med hende, da hun var blevet hentet af ambulancen, og hun har ikke villet tale om det siden. Men hun havde haft ondt et stykke tid.

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

debbie19 skriver:

har i nogle råd???

mvh debbie19

syntes altså og du skal kontakte lægen lige med det samme. og ja kan kun gå for langsomt. jeg syntes godt det kunne lyde som blintarmen

Anmeld

4. august 2011

debbie19

Mariajny skriver:

syntes altså og du skal kontakte lægen lige med det samme. og ja kan kun gå for langsomt. jeg syntes godt det kunne lyde som blintarmen

burde jeg så ikke have feber/opkast og diarre og har ingen af delene??

Anmeld

4. august 2011

debbie19

tazz skriver:

Jeg er ikke sikker, jeg talte først med hende, da hun var blevet hentet af ambulancen, og hun har ikke villet tale om det siden. Men hun havde haft ondt et stykke tid.

okay tak for svar. jeg ser lige til i aften og vis det ikke er blevet bedre må jeg heller ringe til lægen jeg er bare så flov over at komme til læge har fejled så meget igennem hele min opvækst og har været sååå meget til læge de sidste halve år  godt journaler er edb styret ellers ville min fylde en hel skuffe.. derfor er jeg nok begyndt og bide tingene i mig men kan godt mærke at dette her ikke er blevet bedre overhoved

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

debbie19 skriver:

burde jeg så ikke have feber/opkast og diarre og har ingen af delene??

altså min veninde havde det ikke, har aldrig selv prøvet det. så ved kun hvad jeg har hørt. syntes bestemt du skal kontakte vagtlægen her kl 16.00 bare for en sikkerhedsskyld.  for alt er vel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.