jeg holder det ikke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Jakob'sMor

debbie19 skriver:

jeg er ikke gul i huden men rød blev total solskoldet igår og mener du om jeg har normal afføring??

Har du et gulligt skær i det hvide i dine øjne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

debbie19

jeg troed måske det var mens smerter men synes overhoved ikke det ligner mens smerter men forstår bare ikke hvorfor min mens ikke er kommet og når jeg ikke er gravid så må det jo være noget der er galt

Anmeld

4. august 2011

Jakob'sMor

debbie19 skriver:

hmm det har været hård den sidste uge men almindelig de sidste par dage (undskyld )

Jeg synes altså virkelig du skal ringe til vagtlægen - det kunne godt lyde som galdestensanfald, og tro mig du ønsker ikke at de sætter sig fast i den galdegang, så heller må noget for det nu.

Håber ikke det er det, men lov mig du ringer.

Anmeld

4. august 2011

debbie19

Jakob'sMor skriver:

Har du et gulligt skær i det hvide i dine øjne?

kæresten siger at mine øjne ser ud som det plejre.. ja ringer senere...eller til anden læge imorgen vis det bliver bedre i aften---

jeg er bare så bange for at blive indlagt JEG HADER at være på sygehus....jeg er nok også bange for at det er mens og at det så kommer når jeg endelig bliver undersøgt men det er bare svært for har haft det sådan her en uges tid og bliver bare værre og værre  nåå må heller ringe de kan jo højest sige de ikke vil hjælpe mig

Anmeld

4. august 2011

Jakob'sMor

debbie19 skriver:

kæresten siger at mine øjne ser ud som det plejre.. ja ringer senere...eller til anden læge imorgen vis det bliver bedre i aften---

jeg er bare så bange for at blive indlagt JEG HADER at være på sygehus....jeg er nok også bange for at det er mens og at det så kommer når jeg endelig bliver undersøgt men det er bare svært for har haft det sådan her en uges tid og bliver bare værre og værre  nåå må heller ringe de kan jo højest sige de ikke vil hjælpe mig

Forstår jeg godt - kom endelige med update når du har snakket med dem håber selvfølgelig ikke det er noget alvorlig.

Anmeld

4. august 2011

debbie19

skal jeg nok men tak for jeres svar

Anmeld

4. august 2011

debbie19

hvad tror i lægen gør ved det ??

Anmeld

4. august 2011

tazz

debbie19 skriver:

okay tak for svar. jeg ser lige til i aften og vis det ikke er blevet bedre må jeg heller ringe til lægen jeg er bare så flov over at komme til læge har fejled så meget igennem hele min opvækst og har været sååå meget til læge de sidste halve år  godt journaler er edb styret ellers ville min fylde en hel skuffe.. derfor er jeg nok begyndt og bide tingene i mig men kan godt mærke at dette her ikke er blevet bedre overhoved

Ork! Jeg er også til læge konstant, sådan er vi bare nogen, som er så uheldige - det kan jo ikke gøre noget ved.

Afsted med dig!

Anmeld

4. august 2011

debbie19

tazz skriver:

Ork! Jeg er også til læge konstant, sådan er vi bare nogen, som er så uheldige - det kan jo ikke gøre noget ved.

Afsted med dig!

jeg har set tiden an et par timer nu og syndes ikke det er bedre har dog haft meget små niv i venstre side men overhoved ikke samme måde har også letter ondt i brystet ind imellem så er i tvivl om jeg statig skal ringe.. jeg er meget øm i højreside lige ved hofteknoglen .. hvad siger i ??

Anmeld

4. august 2011

HelenaJ

Min faglige vurdering af det, ville være at ringe til vagtlægen hvis du ikke kan holde det ud .. Og hvis det er til, at holde til nu, så ring til egen læge imorgen.. Det er altid at foretrække!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.