jeg holder det ikke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

lykkekevin

debbie19 skriver:

burde jeg så ikke have feber/opkast og diarre og har ingen af delene??

man behøver ikke have opkast og sådan...

jeg har fået fjernet min det jeg mærket til det

jeg havde været på lejertur og var kommet tilbage..

jeg ville så ud og hoppe lige og i mit hop falder jeg total sammen og kan ikke gå eller stå af smerte.1 time sener lå jeg under kniven og der sage det bang så havde betændelse over det hele og det tog over 2 timer at få det hele ranset hvor det normalt kun tager maks 30 min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

debbie19

lykkekevin skriver:

man behøver ikke have opkast og sådan...

jeg har fået fjernet min det jeg mærket til det

jeg havde været på lejertur og var kommet tilbage..

jeg ville så ud og hoppe lige og i mit hop falder jeg total sammen og kan ikke gå eller stå af smerte.1 time sener lå jeg under kniven og der sage det bang så havde betændelse over det hele og det tog over 2 timer at få det hele ranset hvor det normalt kun tager maks 30 min

pyha lyder væmmeligt

Anmeld

4. august 2011

debbie19

Mariajny skriver:

altså min veninde havde det ikke, har aldrig selv prøvet det. så ved kun hvad jeg har hørt. syntes bestemt du skal kontakte vagtlægen her kl 16.00 bare for en sikkerhedsskyld.  for alt er vel.

ja i har nok ret hader bare at ringe til vagtlægen sidste gang havde jeg en meget sur mand i røret

Anmeld

4. august 2011

Jakob'sMor

debbie19 skriver:

jeg har de sidste mange dage haft ondt i højre side omkring blindtarmen!!! jeg har ingen feber og smerterne kommer og går, sommetider er de så slemme jeg må ligge mig på gulvet.. men det kan da ikke være blindtarmen for har jo ingen feber/eller diarre/opkast.. men synes smerteren bliver værre når de kommer. det stråler også lidt om bagpå ryggen/siden. og nogle gange når jeg ligger ned vis jeg trykker gør det ikke ondt men når jeg giver slip gør det ondt.. og har de sidste 3 dage været plaget af hovedpine (har drukked ekstrem meget vand) intet hjælper. er meget i tvivl om hvad det kan være for hovedpinen føles som en trykkend fornemmelse bag på hoved.

har i nogle råd???

mvh debbie19

Ring til vagtlægen - det kan være galdestensabfald, det fik jeg 1 mdr efter fødslen - og det er fuldstændig som den smerte du beskriver.

Er du gul i huden, og et mere privat spørgsmål, har du kunne komme af med noget bagtil?

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

debbie19 skriver:

ja i har nok ret hader bare at ringe til vagtlægen sidste gang havde jeg en meget sur mand i røret

har jeg også prøvet, men jeg er godt nok ligeglad!!! det kan jo være tegn på noget alvorlig, det som du skriver.. nix du ring så. og giv lige besked når du har talt med HR. el. FRU vagtlæge

Anmeld

4. august 2011

lykkekevin

debbie19 skriver:

pyha lyder væmmeligt

det var ikke for at skramme dig men syntes du skal ringe

Anmeld

4. august 2011

debbie19

Jakob'sMor skriver:

Ring til vagtlægen - det kan være galdestensabfald, det fik jeg 1 mdr efter fødslen - og det er fuldstændig som den smerte du beskriver.

Er du gul i huden, og et mere privat spørgsmål, har du kunne komme af med noget bagtil?

jeg er ikke gul i huden men rød blev total solskoldet igår og mener du om jeg har normal afføring??

Anmeld

4. august 2011

debbie19

lykkekevin skriver:

det var ikke for at skramme dig men syntes du skal ringe

der skal mere til at skramme mig

Anmeld

4. august 2011

Jakob'sMor

debbie19 skriver:

jeg er ikke gul i huden men rød blev total solskoldet igår og mener du om jeg har normal afføring??

Jeps det er lige det jeg mener

Anmeld

4. august 2011

debbie19

Jakob'sMor skriver:

Jeps det er lige det jeg mener

hmm det har været hård den sidste uge men almindelig de sidste par dage (undskyld )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.