Hvor længe bliver baby i sovevær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Dorthe1986

Her skete det lidt i en glidende overgang mellem Emil var 2-3 måneder gammel. Vi har fra start om aftenen lagt ham i eget værelse og var vant til at han vågnede ved 23-24 tiden, hvor han så fik mad og derefter kom ind i soveværelset. Men pludselig begyndte han at sove helt i gennem og så nænnede vi ikke at flytte ham, og vi sover alle tre meget bedre... om morgenen tager jeg ham dog ind i vores seng og så putter vi sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Ranarupta

Alba skriver:

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Albert kom i sit eget værelse (og ud af dobbeltsengen), da han 7-8 mdr.

Han sov meget uroligt og fik bryst mange gange om natten og derfor røg han ikke ind i sin egen seng.
Men SP foreslog os at prøve alligevel.
Næsten fra første nat sov han igennem.
Vi har simpelthen vækket ham, når vi har vendt os el.lign.

Evt. næste barn kommer ikke til at sove i vores seng så længe

Anmeld

6. august 2011

sandratobias

Tobias var 6 måneder.. Han sov igennem da han var 5 måneder, men værelserne lå lidt fra hinanden, så ville ikk ku høre ham så vi sku ha en babyalarm først før han kom på eget værelse.. 

Amanda blir 6 måneder her den 13. Og sku egentligt ha været på eget værelse, men er på jagt efter en ny babyalarm (igen..)  
Hun har sovet igennem siden hun var 3½ måned..  

Så et lillet sidespring (håber det er oka ts), er der nogen der ska af med en super nova babyalarm..  

Anmeld

6. august 2011

sarahb

vi rykkede dem ud mellem 3-4 mdr. Jeg vågnede af enhver lyd og de vågnede af os. Ergo-dårlig nattesøvn. Så ind på eget værelse og det gik og går så godt.

Anmeld

6. august 2011

LotteGabriella

Daniella kom i sit eget værelse da hun var 1 år. Ville ha' flyttet hende da hun var 6 mdr., men følte mig ikke tryg ved det, da hendes værelse ligge i modsatte ende af huset i forhold til vores soveværelse - hader det stadigvæk Det er heldigvis snart slut, da vores værelser kommer til at ligge samlet i samme ende, når udbygningen er færdig

Anmeld

6. august 2011

1000Ben

sne190810 skriver:

Min datter sover stadig inde i mit/vores soveværelse  Hun er knap 1 år, og har nu planer om at hun skal blive derinde mange år endnu ..

Dels fordi vi stor 2værelses, og der simpelthen ikke er til hun får eget værelse. Men tvivler nu på at hun havde et, hvis pladsen havde været til det .. Jeg ville slet ikke kunne sove tror jeg, uden at lige at kunne høre hendes vejrtrækning, og dét at når hun vågner behøves hun ikke stå og 'kalde' længe på mig  Og her generer vi ikke hinandens nattesøvn .. Hun sover igennem fra 19-07, og har gjort det et jævnt stykke tid.
Jeg syntes det er ganske rart at have hende så tæt på mig  Og tror også hun nyder godt af det ..

Jeg kunne ikke have sagt det bedre og deler 100 % holdning her 

Anmeld

6. august 2011

1000Ben

merethe skriver:

Min søn var 4år inden han kom ind i sit eget værelse. Min datter er 6måneder og jeg regner da med at vi skal sove sammen lang tid frem.

Anmeld

6. august 2011

MLT

Emma var 2-3 måneder, da hun kom ind på sit eget værelse, og har sovet igennem siden Hun har kun været inde og sove hos os en enkelt gang efter, og det var da hun havde feber..

Anmeld

6. august 2011

Fru.Mäes <3

Felix røg ud af soveværelset da han var 3 uger gammel... Han vågnede simpelthen hele tiden, pga. Farmanden snorker MEGET højt!! Så han røg på værelset og sov meget bedre

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

Alba skriver:

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Her bor Isabella stadig i vores soveværelse som 9½ mrd gammel - og det kommer hun til i et stykke tid, indtil vi finder en ny lejlighed 

Vi bor i en 2 v. lejlighed, så hun har ikke sit eget værelse. 

Jeg har det fint med at vi har hende i soveværelset. Jeg kan høre hendes vejrtrækning, jeg kan hurtigt komme hen og give hende sutten eller trøste hende i løbet af natten  

Isabella har sovet igennem siden dag 1, så vi forstyrrer ikke hinanden - medmindre hun vågner af hendes fars snorkeri 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.