Hvor længe bliver baby i sovevær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

B&J

Daniel var inde i soveværelset til han var lidt over et år så flytte vi i stuen, men nu flytter vi endelig så nu får vi vores soveværelse og han får et værelse og vi valgte at flytte ud fordi når vi vente os om morgen vågnede han nu sover han til 7-8 stykker så det er helt perfekt men han sov dog i egen seng og har altid gjordt det for han tror hvis han skal over i vores seng så skal der leges

han er 17mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Hasselnødden

Her hos os flyttede Elias ind på sit eget værelse da han var 4-5mrd. Det gav os en langt bedre nattesøvn for alle tre's vedkommende. Det forløb stille og roligt og vi havde ingen regler omkring hvornår han skulle ind til sig selv, men det var der, det føltes rigtigt. Så vi fulgte vores mavefornemmelse i samråd med vores sp, som sagde god for at det kunne være tiden hvor vi afprøvede det - og det var jo ikke værre, end at han kunne komme tilbage til soveværelset hvis han ikke var klar

Anmeld

4. august 2011

Isabeau

Alba skriver:

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Her kom Stella ind på sit eget værelse, da hun var 4 mdr. gammel. Værelset ligger lige op af soveværelset, så ingen problemer med og høre hende

Anmeld

4. august 2011

kirsti

noah er 5 og hænger der stadig .g. eller det vil sige han bliver lagt i hans egen seng men han kommer altid ind til os, somregel inden midnat

Anmeld

4. august 2011

tinasmor

Så vidt jeg husker anbefaler Sunhedsstyrelsen at de sover i samme værelse som forældrene indtil de er 6 måneder, pga forbyggelse af vuggedød. (noget med at de små lyde man laver om natten gør en forskel)

Her kom hun dog ind da hun var 3-4 måneder, da jeg blev vækket af hendes små grynt of møffen og derfor troede hun ville spise (men hun sov egentlig stadigvæk) Så her fungerede det bedre sådan.

Anmeld

4. august 2011

lukasmor

Lukas er du halvt år og sover stadig inde hos og sommetider mellem os tror ikke han kommer ind i sit værelse forløbig da vi alle synes det er hyggeligt at sove sammen men i hvert fald inden han bliver et år

Anmeld

4. august 2011

frkrbj

Alba skriver:

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Kort og godt, så længe jeg mener mine børn har brug for at være tæt på os!

Anmeld

4. august 2011

Alba

frkrbj skriver:

Kort og godt, så længe jeg mener mine børn har brug for at være tæt på os!

det var hverken kort eller godt, tror dit svar gælder for de fleste, mit spørgsmål var til hvornår man så mener det er passende for ens barn.

Anmeld

4. august 2011

Muhmi

Vi har desværre kun et værelse at gøre godt med herhjemme og vores førstesal bliver desværre nok først færdig til næste sommer... Ellers var Silas rykket i eget værelse nu her.... Og han er snart 4 mdr.

Anmeld

4. august 2011

frkrbj

Alba skriver:

det var hverken kort eller godt, tror dit svar gælder for de fleste, mit spørgsmål var til hvornår man så mener det er passende for ens barn.

Øh, tror så at du misforstår mig! Jeg mener med det, at med mit 1. Barn havde mange travlt med at vi skabte dårlige vaner, i den dur, ved at hun sov hos os. Hun var lige over 2 år da hun var klar til at flytte på eget værelse og være "stor" pige. Hun har et enormt tryghedsbehov og det tror jeg også min yngste har. Jeg mener at man skal vurdere ud fra det enkelte barn og ikke fra bøger, sundhedsstyrrelsen osv om barnet sjal sove hos en! Synes at der er en tendens til at have så travlt med at få lagt sine små børn fra sig. Vi er den eneste dyrerace hvor man ligger sine nyfødte fra sig, det ser man ikke andre racer gør! Skriver fra mobil, derfor manglende smilies

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.