Hvor længe bliver baby i sovevær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.889 visninger
39 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Alba

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Munder

Andrea blev flyttet da hun var 3 måneder gammel. Det gav os alle en langt bedre nattesøvn.

Der er vel ingen regler for, hvornår man skal flytte baby. Man gør det, når man selv er klar til det

Anmeld

4. august 2011

AndreasMor84

Det er der som sådan ingen regler for, men jeg har læst, at man helst skal gøre det inden 6 mdr. alderen - don't know why?

Personligt tror jeg det bliver omkring 3-4 mdr. hér, hvis det synes okay for os alle 3 dér

Anmeld

4. august 2011

Gittemor09

Sofie bliver 2 her i september... og hun er stadig i soveværelset

men nu skal kæresten og jeg snart flytte sammen i hus, og der har pigerne hver deres værelse...

Anmeld

4. august 2011

marhemor

Solstråle2011 skriver:

Det er der som sådan ingen regler for, men jeg har læst, at man helst skal gøre det inden 6 mdr. alderen - don't know why?

Personligt tror jeg det bliver omkring 3-4 mdr. hér, hvis det synes okay for os alle 3 dér

Vores Andrea blev flyttet ind i hendes værelse, som ligger lige ved siden af vores soveværelse da hun var 4 mdr, men det var kun fordi moderen ikke var klar før

Anmeld

4. august 2011

AndreasMor84

marhemor skriver:

Vores Andrea blev flyttet ind i hendes værelse, som ligger lige ved siden af vores soveværelse da hun var 4 mdr, men det var kun fordi moderen ikke var klar før

Netop.. værelset til den lille er også lige ved siden af vores soveværelse.. så det bliver når vi er klar til det at det sker

Anmeld

4. august 2011

L.J.L

Vi flyttede ud af soveværelset da vores søn var 1 år, og bor nu i stuen

Anmeld

4. august 2011

Orkide86

Alba skriver:

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Natasja var ca 6-7 måneder da hun blev flytet ind på hendes værelse..

Anmeld

4. august 2011

Loa

11 måneder

Anmeld

4. august 2011

sne190810

Min datter sover stadig inde i mit/vores soveværelse  Hun er knap 1 år, og har nu planer om at hun skal blive derinde mange år endnu ..

Dels fordi vi stor 2værelses, og der simpelthen ikke er til hun får eget værelse. Men tvivler nu på at hun havde et, hvis pladsen havde været til det .. Jeg ville slet ikke kunne sove tror jeg, uden at lige at kunne høre hendes vejrtrækning, og dét at når hun vågner behøves hun ikke stå og 'kalde' længe på mig  Og her generer vi ikke hinandens nattesøvn .. Hun sover igennem fra 19-07, og har gjort det et jævnt stykke tid.
Jeg syntes det er ganske rart at have hende så tæt på mig  Og tror også hun nyder godt af det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.