Hvor længe bliver baby i sovevær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

mom <3

Næsten 11 mdr til et værelse lige ved siden af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Valle81

Alba skriver:

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Her "ryger de ud" når de sover igennem:0)

Asta var 3 mdr - Anton 5 uger og Arthur er 3 1/2 måned og er ikke ryket ud endnu. Han sover egentlig igennem - men vågner for at spise kl 0430 hver nat og da han skal dele værelse med storebror og sten sikkert vil komme til at vække ham ved det - så venter vi lige til han sove lidt længere:0)

Jeg er ikke til børn ii soveværelset - jeg synes vi vækker hinanden - jeg vågner ved deres mindste lyde og bevægelser - og sådan en ting som sex ( ved jeg også man sagtens kan have andre steder) synes jeg ikke er behageligt at have, men der ligger en baby i vugge ved siden af.

Så ud af mit soveværelse - så snart det er muligt:0)

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Isabella på 9 mrd. sover stadig ved os i soveværelset. Vi bor i en 2 v. lejlighed, så hun har ikke sit eget væresle

Anmeld

4. august 2011

Janni.

Både vi som forældre og Silas var klar da han var lige knap 2 mdr. Han vågnede konstant ved vores snorken og vi vågnede ved at han "knirkede". Efter han er flyttet på eget værelse, sover vi alle 3 meget bedre. 

Så det er en win-win situation 

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Daniel var 9 mdr., da han rykkede ind på værelset ved siden af

Han skulle egentlig være rykket derind da han var 6 mdr., men vi skulle ud at rejse i knap 4 uger, da han var 7 mdr., og vi (jeg ) bestemte så at vente til vi var kommet hjem igen. Og så skulle han lige være klar derefter

Anmeld

4. august 2011

norenberg

min den ene søn er lige kommet på eget værelse og han er 15 mdr, så nu har vi kun hans lillebror på 7 mdr i soveværelset hos os og han bliver der nok til han bliver omkring 1½ - 2 år

Anmeld

4. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Min søn var 4år inden han kom ind i sit eget værelse. Min datter er 6måneder og jeg regner da med at vi skal sove sammen lang tid frem.

Anmeld

4. august 2011

Mille83

Alba skriver:

Hvis i har jeres nyfødte inde hos jer selv,hvilket jeg tror langt de fleste har, hvor længe bliver de der så jer??

Nogen har jo regler for hvornår de skal ud, andre kan ikke holde tanken ud om at rykke dem væk til et andet værelse.

Tror hun rykkede ud omkring 3 mdr. - vi forstyrrede alle hinanden om natten så det var meget bedre hun sov for sig selv. I øvrigt sov hun længere ind på eget værelse 

Anmeld

5. august 2011

BABYPIGEnr4

Alba skriver:

Nårh indtil ved 12 års alderen...

Baby'este hilsner fra Helle (28+3)

Anmeld

5. august 2011

MortilCilas

Min søn er snart syv måneder, og sover stadig inde hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.