Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: jamen det er jo dejligt for dig.. jamen nok fordi jeg elskede ved at være gravid var jeg havde ikke alle de ting man kan få, ingen opgast ingen ædeflip havde ikke ondt ingen ting jeg havde det super godt
jamen det er jo dejligt for dig.. jamen nok fordi jeg elskede ved at være gravid var jeg havde ikke alle de ting man kan få, ingen opgast ingen ædeflip havde ikke ondt ingen ting jeg havde det super godt
Jeg havde heller ingen gener sidst, og denne her gang har der "kun" været lidt kvalme... Så jeg skal absolut heller ikke brokke mig... Ved ikke hvorfor jeg ikke nyder det, men sådan er vi jo så forskellige
betjenten skriver: Jeg havde heller ingen gener sidst, og denne her gang har der "kun" været lidt kvalme... Så jeg skal absolut heller ikke brokke mig... Ved ikke hvorfor jeg ikke nyder det, men sådan er vi jo så forskellige
jepper ellers ville verden være kedelig så det er kun dejligt du føler tiden flyver afsted
Zafir skriver: Hurra for jeres baby Det bliver helt sikkert fantastisk
Hurra for jeres baby Det bliver helt sikkert fantastisk
Tak Og ja det bliver super fantastisk!!! Jordmoderen "lovede" mig at den lille ville blive født med et smil på læben
B&J skriver: jepper ellers ville verden være kedelig så det er kun dejligt du føler tiden flyver afsted
Helt sikkert
betjenten skriver: Ja det bliver helt sikkert en anderledes jul Men på den gode måde...
Ja det bliver helt sikkert en anderledes jul Men på den gode måde...
Maalene skriver: Helt sikkert
betjenten skriver: Ja så er det besluttet.. . Vi havde besøg af den SØDESTE jordmoder i dag, og ja nu glæder vi os helt vildt til at opleve DET største, hjemme hos os selv...
Ja så er det besluttet.. . Vi havde besøg af den SØDESTE jordmoder i dag, og ja nu glæder vi os helt vildt til at opleve DET største, hjemme hos os selv...
Dejligt for jer Har selv en FANTASTISK hjemmefødsel at prale af her fra januar måned af kan kun anbefale det. Held og lykke med det, og håber i finder det lige så vidunderligt som vi og så mange andre
**Stolt Mor<3** skriver: Dejligt for jer Har selv en FANTASTISK hjemmefødsel at prale af her fra januar måned af kan kun anbefale det. Held og lykke med det, og håber i finder det lige så vidunderligt som vi og så mange andre
Tusind tak Og ja synes kun at jeg har hørt godt om hjemmefødsler, så mon ikke vi også får en super god oplevelse Vi er i hvert begge 2 rigtig glade for beslutningen, og havde besøg af den SØDESTE jordmoder i går, så ja det kan kun blive godt Og dejligt at høre at du havde en super hjemmefødsel...
Tillykke med beslutningen!!! Det kommer du ikke til at fortryde.
Du må jo skrive herinde med alle spørgsmålene, her er jo heldivis flere hjemmefødere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128