Det bliver sgu en hjemmefødsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.325 visninger
39 svar
0 synes godt om
3. august 2011

betjenten

Ja så er det besluttet.. . Vi  havde besøg af den SØDESTE jordmoder i dag, og ja nu glæder vi os helt vildt til at opleve DET største, hjemme hos os selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

B&J

Jeg syntes det er super flot og sejt du tør, jeg ville ikke ture en hjemme fødsel ville være bange for jeg ikke kunne takle det

Anmeld

3. august 2011

betjenten

B&J skriver:

Jeg syntes det er super flot og sejt du tør, jeg ville ikke ture en hjemme fødsel ville være bange for jeg ikke kunne takle det

Tak  Fødte for 14 mdr. siden en dreng, og ja der gik 8 timer fra første ve, til han er ude... Havde sgu nok heller turdet hvis det var gået galt sidst...

Men regner at det går hurtigere næste gang  

Anmeld

3. august 2011

bullerbassen

Sådan - Tillykke med beslutningen ..

Skulle vi have flere ville jeg også gerne føde hjemme . Må være skønt i sine egne omgivelser

Anmeld

3. august 2011

B&J

betjenten skriver:

Tak  Fødte for 14 mdr. siden en dreng, og ja der gik 8 timer fra første ve, til han er ude... Havde sgu nok heller turdet hvis det var gået galt sidst...

Men regner at det går hurtigere næste gang  

Så kan jeg godt forstå du har blod på tanden omkring det, for det må være sådan en fantastisk oplevelse

for mit tog 16 timer nok der for jeg ikke tør

Anmeld

3. august 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Så kan jeg godt forstå du har blod på tanden omkring det, for det må være sådan en fantastisk oplevelse

Pu ha her gik der fra vi var på sygehuset til han var født 2 t 45 min

Og ca 5 timer med veer

Anmeld

3. august 2011

betjenten

bullerbassen skriver:

Sådan - Tillykke med beslutningen ..

Skulle vi have flere ville jeg også gerne føde hjemme . Må være skønt i sine egne omgivelser

Tak  Og ja det bliver da helt sikkert fedt at være i sine egne omgivelser... Der er sgu ikke meget ved en kedelig fødestue

Anmeld

3. august 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Pu ha her gik der fra vi var på sygehuset til han var født 2 t 45 min

Og ca 5 timer med veer

Håber godt nok næste gang det går meget hurtiger her for gider heller ikke ligge i næsten 16 timer igen for tog kun 10minutter så var han ude, og det væreste var vandet gik den 1marts først den 3marts fik jeg veer kl 21.30 om aften det var ikke sjovt.. men vil nu gerne gøre det hele igen

Anmeld

3. august 2011

betjenten

B&J skriver:

Havde nok heller ikke haft mod på det, hvis jeg havde ligget flere døgn med veer sidst...

Men er helt sikker på at denne her gang også kommer til at gå godt og hurtigt  

Anmeld

3. august 2011

JeNoVa

betjenten skriver:

Ja så er det besluttet.. . Vi  havde besøg af den SØDESTE jordmoder i dag, og ja nu glæder vi os helt vildt til at opleve DET største, hjemme hos os selv...

Sejt, jeg ville selv have født hjemme ved min sidste fødsel, men det måtte jeg ikke, da jeg ventede tvillinger. Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.