Det bliver sgu en hjemmefødsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Tona

Så cool. Jeg ville også gerne have født hjemme hvis jeg havde fået lov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

B&J

betjenten skriver:

Havde nok heller ikke haft mod på det, hvis jeg havde ligget flere døgn med veer sidst...

Men er helt sikker på at denne her gang også kommer til at gå godt og hurtigt  

jaa mon ikke ej hvor bliver det spænde

Anmeld

3. august 2011

betjenten

Superdansker skriver:

Sejt, jeg ville selv have født hjemme ved min sidste fødsel, men det måtte jeg ikke, da jeg ventede tvillinger. Held og lykke!

Tusind tak  Synes også selv at jeg er liiiidt sej.... Og ja det bliver da helt sikkert en stor oplevelse, er super glad for at jeg får muligheden...

Men det er jo også en super oplevelse at få tvillinger, kunne jeg forstille mig

Anmeld

3. august 2011

betjenten

Amandas-mor skriver:

Så cool. Jeg ville også gerne have født hjemme hvis jeg havde fået lov

Ja det bliver så fedt at kunne "styre" det hele selv

Anmeld

3. august 2011

betjenten

B&J skriver:

jaa mon ikke ej hvor bliver det spænde

Ja det gør det helt sikkert.... Der er jo godt nok 20 uger til, men de er lige pludselig gået

Og skal selvfølgelig nok skrive en FB når den tid kommer...

Anmeld

3. august 2011

B&J

betjenten skriver:

Ja det gør det helt sikkert.... Der er jo godt nok 20 uger til, men de er lige pludselig gået

Og skal selvfølgelig nok skrive en FB når den tid kommer...

Jaa det skal du da, for vi skal ikke snyde for sådan en spænde fødsel... og ja selv om man tænker 20uger puhh jamen så er det lige om hjørnet

Anmeld

3. august 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Håber godt nok næste gang det går meget hurtiger her for gider heller ikke ligge i næsten 16 timer igen for tog kun 10minutter så var han ude, og det væreste var vandet gik den 1marts først den 3marts fik jeg veer kl 21.30 om aften det var ikke sjovt.. men vil nu gerne gøre det hele igen

Troede de skulle være ude max 24 timer efter vandet er gået - det fik jeg af vide med tvillingerne - men det er selvfølig også 10 år siden meget kan have ændret sig...

Håber da også det går hurtigere for dig næste gang

Anmeld

3. august 2011

betjenten

B&J skriver:

Jaa det skal du da, for vi skal ikke snyde for sådan en spænde fødsel... og ja selv om man tænker 20uger puhh jamen så er det lige om hjørnet

Ja synes godt nok de første 20 uger er gået LYN hurtigt!!!

Anmeld

3. august 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Troede de skulle være ude max 24 timer efter vandet er gået - det fik jeg af vide med tvillingerne - men det er selvfølig også 10 år siden meget kan have ændret sig...

Håber da også det går hurtigere for dig næste gang

Den 1marts fik jeg en stik pille og set om alt var okay de sendte mig hjem vi skulle møde halv ni som vi gjorde og ingen ting var sket de gav mig en sprøjte i låret så der ikke går infiktion oppe i underlivet osv..

også blev jeg indlagt fordi jeg skulle rende frem og tilbage for at få lagt stikpiller op og blive tjekket, men nok også fordi de ikke gjorde noget var fordi daniel hygge sig så dejligt der inde øv for mor han kunne godt komme ud noget før hihihi

men vi var sikker på den 3 at jeg ville få ham i fødselsdags gave har fødselsdag den 6marts og han kom den 4marts

Anmeld

3. august 2011

B&J

betjenten skriver:

Ja synes godt nok de første 20 uger er gået LYN hurtigt!!!

Det gjorde min graviditet også inden jeg så mig om jamen så havde jeg ham i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.