Det bliver sgu en hjemmefødsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Maalene

Eeej, hvor er det F****** fantastisk

Gid det var mig - glæder mig til at høre om den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

millesofie

Coolt  sådan

jeg vil også føde hjemme næste gang, har fortrudt lidt at jeg ikke gjorde det første gang så det må blive en ommer

held og lykke

Anmeld

3. august 2011

Rosa

Fantastisk beslutning!!! Jeg fødte selv min søn hjemme og jeg havde den bedste oplevelse nogensinde! Det var så hyggeigt, smukt og intimt, og selvom jeg måtte afsted på hospitalet og fikses nogle timer efter fødslen så ændrer det absolut ikke på at det var den bedste fødselsoplevelse!!!! 

Jeg ville 120% sikkert vælge hjemmefødsel igen hvis jeg skulle have flere børn! 

Anmeld

3. august 2011

betjenten

B&J skriver:

Det gjorde min graviditet også inden jeg så mig om jamen så havde jeg ham i armene

Ja det går hurtigt, men må indrømme at jeg er ikke en af dem der ELSKER at være gravid, så det er kun dejligt

Anmeld

3. august 2011

B&J

betjenten skriver:

Ja det går hurtigt, men må indrømme at jeg er ikke en af dem der ELSKER at være gravid, så det er kun dejligt

jamen det er jo dejligt for dig.. jamen nok fordi jeg elskede ved at være gravid var jeg havde ikke alle de ting man kan få, ingen opgast ingen ædeflip havde ikke ondt ingen ting jeg havde det super godt

Anmeld

3. august 2011

betjenten

Maalene skriver:

Eeej, hvor er det F****** fantastisk

Gid det var mig - glæder mig til at høre om den

Bare rolig i skal nok ALLESAMMEN høre om den  Og ja det bliver sgu fedt... Og så lige midt i al juleræset... (har termin 18 dec.)

Anmeld

3. august 2011

betjenten

millesofie skriver:

Coolt  sådan

jeg vil også føde hjemme næste gang, har fortrudt lidt at jeg ikke gjorde det første gang så det må blive en ommer

held og lykke

Tak  Fødte selv for 14 mdr. siden på Herlev, og ja det gik super godt, men der er jo ingen hygge... Og her kommer jeg til at kende min jordmoder, hvilket er super cool

Anmeld

3. august 2011

Maalene

betjenten skriver:

Bare rolig i skal nok ALLESAMMEN høre om den  Og ja det bliver sgu fedt... Og så lige midt i al juleræset... (har termin 18 dec.)

Uhh, hvor spændende

Så bliver det jo en rigtig lille jule-bebs

Sikke en fantastisk jul det bliver - kan ikke blive andet

Ja, fortæl ALT om den, når den tid kommer, så os der drømmer om det, kan føle os bare en lille smule som en del af det

Anmeld

3. august 2011

betjenten

Rosa skriver:

Fantastisk beslutning!!! Jeg fødte selv min søn hjemme og jeg havde den bedste oplevelse nogensinde! Det var så hyggeigt, smukt og intimt, og selvom jeg måtte afsted på hospitalet og fikses nogle timer efter fødslen så ændrer det absolut ikke på at det var den bedste fødselsoplevelse!!!! 

Jeg ville 120% sikkert vælge hjemmefødsel igen hvis jeg skulle have flere børn! 

Ja jeg har set dine billeder, og læst din FB... Super godt og ja lidt ærgeligt at du måtte en tur på hospitalet, men det er jo det værste der kan ske... Og du fik jo heldigvis oplevlsen af at føde hjemme  Og kan jo takke Baby for at man får lidt indblik i hvad det handler om...

Og mon ikke det bliver lidt hyggeligt midt i al julepynten... (termin 18 dec.)

Anmeld

3. august 2011

betjenten

Maalene skriver:

Uhh, hvor spændende

Så bliver det jo en rigtig lille jule-bebs

Sikke en fantastisk jul det bliver - kan ikke blive andet

Ja, fortæl ALT om den, når den tid kommer, så os der drømmer om det, kan føle os bare en lille smule som en del af det

Ja det bliver helt sikkert en anderledes jul  Men på den gode måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.