mon jeg bliver moster inat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
jeg blev moster en lille dreng på 2600g

Ej hvor er det dejligt at han endelig kom ud... STORT TILLYKKE til din veninde og ja selvfølgelig os dig... jeg håber hun har det godt og den lille dreng har det godt...

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

stumpen-89

Tillykke

Ved de hvad han skal hedde?

Anmeld

1. januar 2009

A.

tak tak han er på neo lige nu for skal tjekkes om der er ingen infekcion og han er jo kommet jo lidt for tidligt ud..

Anmeld

1. januar 2009

A.

stumpen-89 skriver:

Tillykke

Ved de hvad han skal hedde?

ja og nej vi har diskuteret lidt navne for par dage siden så det er ikke 100% men det bliver en Alex

Anmeld

1. januar 2009

Becks

agnieszka skriver:

tak tak han er på neo lige nu for skal tjekkes om der er ingen infekcion og han er jo kommet jo lidt for tidligt ud..

Stort tillykke

Anmeld

1. januar 2009

LotteN

ej hvor dejligt det endelig skete... mage gange tillyke til din veninde og tillykke emd din nye titel

Anmeld

1. januar 2009

Mimic

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
jeg blev moster en lille dreng på 2600g

Stort tillykke med det
Jeg fødte på sønderborg sygehus den 26 juli 2006 jeg blev mødt af en jordemoder studerende der bad meg stoppe med at pive over at det gjorde ondt, for så slemt var det heller ikke!!! desuden mente hun at det bare var fis at jeg havde så ondt allerede (vandet gik kl 03.00 og veerne begyndte kl 07.00 var på sygehuset kl 08.15) der var jo lang lang tid til at der ville ske noget... blev undersøgt og det viste sig at jeg faktisk var 5 cm åben, kom på en fødestue og blev stort set overladt til mig selv indtil kl 10.30 hvor hun spurgte om jeg stadig var pivet?? jeg sagde ja og hun undersøgte mig igen og der var presseveerne så småt begyndt at melde sig, Jessica er født kl 11.18 den 26 juli 2006, derfor er jeg glad for at jeg nu tilhører Kolding og ikke sønderborg skod sygehus

undskyld, nu kom jeg væk fra emnet men alle de gamle vrede følelser kom lige op igen da jeg læste hvor dårligt hun er blevet behandlet

Men stort stort tillykke med din nye titel

Linda

Anmeld

1. januar 2009

A.

Linda skriver:

Stort tillykke med det
Jeg fødte på sønderborg sygehus den 26 juli 2006 jeg blev mødt af en jordemoder studerende der bad meg stoppe med at pive over at det gjorde ondt, for så slemt var det heller ikke!!! desuden mente hun at det bare var fis at jeg havde så ondt allerede (vandet gik kl 03.00 og veerne begyndte kl 07.00 var på sygehuset kl 08.15) der var jo lang lang tid til at der ville ske noget... blev undersøgt og det viste sig at jeg faktisk var 5 cm åben, kom på en fødestue og blev stort set overladt til mig selv indtil kl 10.30 hvor hun spurgte om jeg stadig var pivet?? jeg sagde ja og hun undersøgte mig igen og der var presseveerne så småt begyndt at melde sig, Jessica er født kl 11.18 den 26 juli 2006, derfor er jeg glad for at jeg nu tilhører Kolding og ikke sønderborg skod sygehus

undskyld, nu kom jeg væk fra emnet men alle de gamle vrede følelser kom lige op igen da jeg læste hvor dårligt hun er blevet behandlet

Men stort stort tillykke med din nye titel

Linda

sikke noget..ikke en go´oplevelse..hun vil aldrig mere komme på den sygehuset har hun sagt..men alle har sagt at hun ikke skulle føde der..

Anmeld

1. januar 2009

BettyBlue

Hjertelig tillykke med den lille dreng og titlen....

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

Hjertelig tillykke med titlen Moster... Og dejligt at han nu er kommet til verden... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.