mon jeg bliver moster inat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.037 visninger
49 svar
0 synes godt om
31. december 2008

A.

min bedste veninde (hun er her under MS) har lige ringet til mig og spurgt hvornår vidste jeg at vandet gik hmm..ja jeg var ikke i tvivl..
det lyder som om hendes vand gik..hun har snakket med fg og skal komme og blive undersøgt..ihh er så spænd..hun har termin 26 januar håber at den lille kommer snart ud til sin mor og dejlig moster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Uh, det er godt nok spændende... krydser fingre for at der snart sker noget.
Og bliver det i nat, så er der i hvert fald ingen der glemmer hans/hendes fødselsdag

Rikke.

Anmeld

31. december 2008

A.

ja men har lige snakket med hende..hun blev på sygehuset da hun fyler sig mere tryg ved det men der sker ikke noget ud over at vandet gik ingen veer
så nej heldigvist kommer han ikke ud før kl 24..jeg synes at det er syndt for barn at har fødselsdag d.24 december eller 31 december..

Anmeld

31. december 2008

Maria9990

Mit vand gik sidste år d. 24 december kl. 5 om morgenen, men fik heldigvis ingen veer, så blev sat igang d. 25 om formiddagen. .

Så der kan gå lidt tid endnu, men er helt sikker på at hvis hun ikke får veer, bliver hun sat igang indenfor et døgnstid.

Hvor spændende. Held og lykke til din veninde.

Anmeld

1. januar 2009

LotteN

Har din veninde født???

Anmeld

1. januar 2009

A.

nej hun har ikke født..de sætter hende i gang når det har tid(læs når de gider)..
hendes vand gik igår kl 09.00 om morgenen så hun burde for penicilin nu kl 9 men de har bare glemt hende

Anmeld

1. januar 2009

Maria9990

agnieszka skriver:

nej hun har ikke født..de sætter hende i gang når det har tid(læs når de gider)..
hendes vand gik igår kl 09.00 om morgenen så hun burde for penicilin nu kl 9 men de har bare glemt hende

Jeg nåede ikke at få de pincelin jeg skulle, så både Victoria og jeg fik en infiktion, og var indlagt på børneafdelingen i 6 dage :/

´Krydser fingere for alt går vel

Anmeld

1. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
agnieszka skriver:

Hvorfor skal hun have penicillin?

Anmeld

1. januar 2009

A.

Hvorfor skal hun have penicillin?

de skal man har hvis det er gået 24 timer siden vandet gik

Anmeld

1. januar 2009

A.

Maria9990 skriver:

Jeg nåede ikke at få de pincelin jeg skulle, så både Victoria og jeg fik en infiktion, og var indlagt på børneafdelingen i 6 dage :/

´Krydser fingere for alt går vel

øv øv håber at hun bliver ikke indlagt bagefter men hun har ikke fået nogen penicilin de har sagt at det får hun først når hun skal på føde gang for nu ligger hun på barsels gang og venter på de gider sætte hende i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.