mon jeg bliver moster inat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2009

A.

twinboys skriver:

Hvilket sygehus er det???

sønderborg lorte sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

twinboys

agnieszka skriver:

sønderborg lorte sygehuset

Ja hvorfor tror du vi har fravalgt dem,,,, Vidste bare at det var det sygehus...vi hører til Kolding nu...

Majbritt

Anmeld

1. januar 2009

A.

twinboys skriver:

Ja hvorfor tror du vi har fravalgt dem,,,, Vidste bare at det var det sygehus...vi hører til Kolding nu...

Majbritt

det er mange som har dårlig erfaring med dem

Anmeld

1. januar 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hvad er der skidt ved at hun skal vente på at kroppen selv går igang...mon ikke det er sundere end at starte noget kunstigt.
Mine erfaringer med igangsætning er i hvert fald ikke positive og jeg ville ønske jeg enten selv var gået igang eller havde fået ks.

Ja det spørger jeg også om??

Mit vand gik én fredag aften kl 22.30, og jeg fik valget om, at vente og se om jeg selv gik igang eller om de skulle sætte mig i gang. Da der ikke var sket noget efter 36 timer blev jeg så sat igang med en stikpille, også gik det hurtigt.

Det er vel altid bedst at se om kroppen ikke selv går igang

Anmeld

1. januar 2009

A.

oervarodd skriver:

Ja det spørger jeg også om??

Mit vand gik én fredag aften kl 22.30, og jeg fik valget om, at vente og se om jeg selv gik igang eller om de skulle sætte mig i gang. Da der ikke var sket noget efter 36 timer blev jeg så sat igang med en stikpille, også gik det hurtigt.

Det er vel altid bedst at se om kroppen ikke selv går igang

ja men hun føler det meget ubeheldig det vil ikke hjælpe med nogetsomhelst der og hun føler sig ikke trygt ved det..hun blev undersøgt igår og det bare det..hun har heller ikke fået kørt en strimmel..

Anmeld

1. januar 2009

Honningblomst

agnieszka skriver:

ja men hun føler det meget ubeheldig det vil ikke hjælpe med nogetsomhelst der og hun føler sig ikke trygt ved det..hun blev undersøgt igår og det bare det..hun har heller ikke fået kørt en strimmel..

Er hun alene derude...for ja, det er da utrygt, men man kan jo kun stole på det lægerne gør og som pårørende ikke opildne til at hun bliver mere utryg,...smiler

Anmeld

1. januar 2009

A.

Eva skriver:

Er hun alene derude...for ja, det er da utrygt, men man kan jo kun stole på det lægerne gør og som pårørende ikke opildne til at hun bliver mere utryg,...smiler

ja hun er alene der..er så ked af jeg kan ikke være ved hende lige nu og for resten så hun så ikke nogen læger endnu kun jm

Anmeld

1. januar 2009

Maria9990

Selvfølgeligt ville det være bedst hvis hun gik igang af sig selv, men nu er det ved at være 36 timer siden vandet er gået, så man må håbe der snart sker noget.

Og nu er hun jo mere modtagelig for infiktioner da hun nok har åbnet sig lidt, og det kan være farligt for et spædbarn at få det.
Kan godt forstå at hun snart syntes der skal ske noget.
Og så siges det altså at det er hårdere med en tørfødsel, hvilket det højstsansynligt bliver, da det jo er længe siden vandet er gået, og at det måske siver efterhånden som det danner sig.

Jeg syntes det er rigtigt synd for din veninde, og håber snart at der sker noget.
Har hun ingen der kan tage ud til hende?

Anmeld

1. januar 2009

A.

Maria9990 skriver:

Selvfølgeligt ville det være bedst hvis hun gik igang af sig selv, men nu er det ved at være 36 timer siden vandet er gået, så man må håbe der snart sker noget.

Og nu er hun jo mere modtagelig for infiktioner da hun nok har åbnet sig lidt, og det kan være farligt for et spædbarn at få det.
Kan godt forstå at hun snart syntes der skal ske noget.
Og så siges det altså at det er hårdere med en tørfødsel, hvilket det højstsansynligt bliver, da det jo er længe siden vandet er gået, og at det måske siver efterhånden som det danner sig.

Jeg syntes det er rigtigt synd for din veninde, og håber snart at der sker noget.
Har hun ingen der kan tage ud til hende?

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
jeg blev moster en lille dreng på 2600g

Anmeld

1. januar 2009

Maria9990

Tillykke med det
Fødte hun selv, eller med kejsersnit ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.