mon jeg bliver moster inat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2009

Maria9990

Jeg fik første gang inden jeg blev sat igang, men så gik det hele så stærkt at jeg ikke nåede at få mere, det skulle jeg have haft.

Men, hun er vel blevet sat igang nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

A.

Maria9990 skriver:

Jeg fik første gang inden jeg blev sat igang, men så gik det hele så stærkt at jeg ikke nåede at få mere, det skulle jeg have haft.

Men, hun er vel blevet sat igang nu ?

ja hun har fået første stikpille kl 13 og så skal hun har en kl 18 og en imorgen tidligt hvis der er ingen veer

Anmeld

1. januar 2009

Maria9990

agnieszka skriver:

ja hun har fået første stikpille kl 13 og så skal hun har en kl 18 og en imorgen tidligt hvis der er ingen veer

Okay.
Jeg blev sat igang med drop, så det er ikke helt det samme

Anmeld

1. januar 2009

A.

Maria9990 skriver:

Okay.
Jeg blev sat igang med drop, så det er ikke helt det samme

de vil ikke give hende drop det er så syndt for hende for der er ingen som kigger til hende jm har sagt at så lang har hun ikke rigtige veer så vil de ikke gøre noget..så lille stakkels ligger der og har ondt og ingen hjælp fra personale..men det er en lorte sygehuset det er mange som har dårlig oplevelse med fg der..

Anmeld

1. januar 2009

Maria9990

agnieszka skriver:

de vil ikke give hende drop det er så syndt for hende for der er ingen som kigger til hende jm har sagt at så lang har hun ikke rigtige veer så vil de ikke gøre noget..så lille stakkels ligger der og har ondt og ingen hjælp fra personale..men det er en lorte sygehuset det er mange som har dårlig oplevelse med fg der..

Jeg fik drop fordi jeg var åbnet 3 cm., det skal man vist være for at få drop.
Men med stikpiller kan der jo gå laang tid.

Har hun ikke veer, for så kunne hun jo måske få noget smertelindrinde?
Eller så bede om noget til at berolige hende, så hun kan få sovet?
Stakkels pige. :/
Håber snart hun får veer, så hun kan få hendes lille baby i armene.

Anmeld

1. januar 2009

A.

Maria9990 skriver:

Jeg fik drop fordi jeg var åbnet 3 cm., det skal man vist være for at få drop.
Men med stikpiller kan der jo gå laang tid.

Har hun ikke veer, for så kunne hun jo måske få noget smertelindrinde?
Eller så bede om noget til at berolige hende, så hun kan få sovet?
Stakkels pige. :/
Håber snart hun får veer, så hun kan få hendes lille baby i armene.

ja det skal man vist..de vil ikke give hende noget som helst de har ikke engang scannet hende for se hvor meget vand har hun tilbage det er jo lang tid siden vandet gik

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

agnieszka skriver:

Hvilket sygehus er det???

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

agnieszka skriver:

ja det skal man vist..de vil ikke give hende noget som helst de har ikke engang scannet hende for se hvor meget vand har hun tilbage det er jo lang tid siden vandet gik

Nej føj da... Sikke noget...Kan hun ikke banke i bordet og sige hun ikke er tryg og vil have dem til at scanne hende... Tænk hvis der ikke er så meget vand tilbage...

Majbritt

Anmeld

1. januar 2009

A.

twinboys skriver:

Nej føj da... Sikke noget...Kan hun ikke banke i bordet og sige hun ikke er tryg og vil have dem til at scanne hende... Tænk hvis der ikke er så meget vand tilbage...

Majbritt

ja det synes jeg også

Anmeld

1. januar 2009

Honningblomst

Hvad er der skidt ved at hun skal vente på at kroppen selv går igang...mon ikke det er sundere end at starte noget kunstigt.
Mine erfaringer med igangsætning er i hvert fald ikke positive og jeg ville ønske jeg enten selv var gået igang eller havde fået ks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.