Hvad frygter i så mest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Mauser.

Jeg frygter voldsomme strækmærker som kan opstå under fødsel, at min krop ændre sig fuldstændig meget, og at jeg springer/sprækker og skal sys AV !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Øv, det er en grim ting at frygte! Men selvfølgelig fejler den lille krølle ingenting

Ja, tænk hvis man ikke kan det.. Og tænk hvis andre så kan.. Lidt småligt, men jeg er moren, så jeg vil være bedst

Ja, jeg har det på samme måde. Vil så gerne have at jeg er den min baby helst vil have - altid. Og faktisk også helst lidt sky, bare for at jeg kan have hende/ham mere. Men kan godt se den ikke holder, og at jeg sikkert ville være træt af det

En anden ting jeg frygter er at folk siger "du er førstegangsmor/ung og kan derfor ikke finde ud af det". Jeg er sikker på de ikke har ret, men tænk hvis de puttede mad i munden på min baby på 3 måneder, eller heletiden ville holde Krøllen, også når den var træt osv

Jeg er overbeskyttende, og jeg er kun knap halvvejs

Mor er bedst, for the win! 

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Mulleunge skriver:

Jeg frygter voldsomme strækmærker som kan opstå under fødsel, at min krop ændre sig fuldstændig meget, og at jeg springer/sprækker og skal sys AV !!!!

Jeg fik voldsomme strækmærker pga hormoner allerede i uge 7 

Men kan sgu godt forstå det andet, føler med dig! 

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg har det på samme måde. Vil så gerne have at jeg er den min baby helst vil have - altid. Og faktisk også helst lidt sky, bare for at jeg kan have hende/ham mere. Men kan godt se den ikke holder, og at jeg sikkert ville være træt af det

En anden ting jeg frygter er at folk siger "du er førstegangsmor/ung og kan derfor ikke finde ud af det". Jeg er sikker på de ikke har ret, men tænk hvis de puttede mad i munden på min baby på 3 måneder, eller heletiden ville holde Krøllen, også når den var træt osv

Jeg er overbeskyttende, og jeg er kun knap halvvejs

Mor er bedst, for the win! 

Ja, mor er bedst! Også selvom hun er ung!

Hehe - jeg tror også at man ville være lidt træt af det, hvis baby kun kan være hos en. Det må være hårdt ikke engang at kunne gå i bad uden baby græder.

Anmeld

2. august 2011

CeViss

Madam Blå skriver:

Som modsætning til den anden tråd, om hvad vi glæder os til - hvad frygter vi mon så?

Jeg glæder mig til at amme - men frygter det virkelig! Alle de historier om hvor forfærdelig ondt det gør, og det er bare konstant at baby er sulten.. Kan mine bryster mon holde til det..

Og så frygter jeg at revne fra a-z og blive syet sammen som en grim rullepølse.. Hihi - åh alle de historier! Man skal nok bare vende det døve øre til

Hvad med jer? Er det at barnet smutter ud af hænderne, nåa man står med det, er det snakken om sex, er det at sige fra overfor svigermor, eller noget helt andet?

Nu har jeg godt nok født.

Men jeg frygtede at det ville ende med ks, time lange veer eller at jeg ville sprække under fødselen.

Og at jeg ikke kunne amme eller ikke havde mælk.

Men da dagen kom hvor fødselen gik i gang, gik det hele rimelig stærkt, da jeg måtte presse, var jeg lykkelig og lige pludselig var han ude og jeg var ikke sprækket Og ikke timer lange veer

Og mælken, jamen den var der nok af. Og jeg synes først det gjorde ondt 14 dage efter fødselen. Så det er vist forskelligt fra person til person.

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

Det lyder heller ikke rart!

Heldigvis bliver man bedøvet inden man bliver syet. Og de siger, at man faktisk bliver helt pæn igen dernede, hvis man er blevet syet. Så det må vi jo tro på

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Ja, mor er bedst! Også selvom hun er ung!

Hehe - jeg tror også at man ville være lidt træt af det, hvis baby kun kan være hos en. Det må være hårdt ikke engang at kunne gå i bad uden baby græder.

Ja, tænker det samme. Eller hvis man vil sende far og baby ud for at handle så man bare ælige får en halv times ro... Men hellere at den er tosset med mor end omvendt :O

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

CeViss skriver:

Nu har jeg godt nok født.

Men jeg frygtede at det ville ende med ks, time lange veer eller at jeg ville sprække under fødselen.

Og at jeg ikke kunne amme eller ikke havde mælk.

Men da dagen kom hvor fødselen gik i gang, gik det hele rimelig stærkt, da jeg måtte presse, var jeg lykkelig og lige pludselig var han ude og jeg var ikke sprækket Og ikke timer lange veer

Og mælken, jamen den var der nok af. Og jeg synes først det gjorde ondt 14 dage efter fødselen. Så det er vist forskelligt fra person til person.

Dejligt at høre at det gik godt, selvom du også frygtede det Tror bare jeg er påvirket af alle de vandrehistorier, man hører.

Anmeld

2. august 2011

NinaNymannMadsen

uh som andengangs fødene har jeg været igennem det før jo men frygter at fødslen går for hurtig og frygter der skal gå noget galt.
frygter at skal syes rigtig meget (fik kun et sting sidst)
frygter om storesøster overhovedet kan acceptere at hun skal dele mor og far med en ny lille baby.

er dog spændt på at se hvordan fødslen går igang den her gang og om det går lidt hurtigere end sidst og om det sker før tid igen

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Ja, tænker det samme. Eller hvis man vil sende far og baby ud for at handle så man bare ælige får en halv times ro... Men hellere at den er tosset med mor end omvendt :O

Ja, hellere det end omvendt! Det må ejg give dig helt ret i Men mon ikke vi er gode nok baby har jo ligget og hygget inde i os i ni måneder. Det tæller da lidt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.