Hvor tidligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

modesty

Jeg er 30+0 og har først lige bestemt hvilken det skal være. Regner med at købe over dba, så det er noget med at holde øje hver dag og slå til når den rigtige dukker op. Men så er der jo til gengæld også meget kort leveringstid ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Frk.S

Vi bestilte vores kort tid efter MD scanning. Der var så 12 ugers levering, så vi har først fået den hjem her for et par uger siden.

Anmeld

2. august 2011

SaNiNa

Vi købte den dagen før MD scanningen

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

HelenaJ skriver:

.. købte I barnevogn? :-) Jeg kan næsten ikke vente, men synes det er for tidlgt endnu :-)

Lagde depositum på vognen i sidste uge, hvor jeg var 30+, men henter først vognen efter fødslen. Det kan godt ske, man skal bestille før, hvis der er lang ventetid på vognen.

MEN! Hvis du kan, så lad være med at hente vognen før du har født! Ikke pga. overtro, men simpelthen fordi, at langt de fleste steder, starter garantiperioden først fra vognen har forladt butikken. Og lad os sige der er 1 års garanti (bare et tænkt tal), og du tager vognen hjem, når der stadig er 6 måneder til du føder.. Jamen så har du faktisk kun et halvt års garanti i den periode, hvor du rent faktisk BRUGER vognen, og der kan ske at gå noget galt med den Det er jo lidt dumt at bruge et halvt år af garantien i den periode, hvor barnevognen bare står stille og venter på at blive taget i brug

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Jeg tror at det er meget forskelligt hvornår folk gør diverse .. 

Jeg havde købt tøj + vugge da jeg var i uge 16, og tror faktisk at jeg købte resten i uge 20 .. Barnevognen er købt igennem familie og den fik jeg også med hjem omkring uge 20. 

efter MD scanning, så ved man da at det er et sundt og rask barn man har i maven, min veninde havde købt næsten ALT og det hendes MD siger de at barnet har rygmarvsbrok så hun ville være handicappet resten af sit liv. så hun måtte føde et dødt barn så er det altså øv at vænne hjem til en masse ting. 

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Jeg tror at det er meget forskelligt hvornår folk gør diverse .. 

Jeg havde købt tøj + vugge da jeg var i uge 16, og tror faktisk at jeg købte resten i uge 20 .. Barnevognen er købt igennem familie og den fik jeg også med hjem omkring uge 20. 

efter MD scanning, så ved man da at det er et sundt og rask barn man har i maven, min veninde havde købt næsten ALT og det hendes MD siger de at barnet har rygmarvsbrok så hun ville være handicappet resten af sit liv. så hun måtte føde et dødt barn så er det altså øv at vænne hjem til en masse ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.