Hvor tidligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. august 2011

HelenaJ

.. købte I barnevogn? :-) Jeg kan næsten ikke vente, men synes det er for tidlgt endnu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

MortilCilas

Jeg var mellem uge 16 og 20. Det var inden min MD-scanning i uge 20, fordi vi kendte ikke kønnet 

Anmeld

1. august 2011

Hendemichelle

Jeg har købt min og jeg er 9+3 

Anmeld

1. august 2011

twinny

Hej...

Vi har valgt at købe vores i næste weekend.... Der er jeg næsten 31+0... Vi valgte a vente lidt for mange ting kunne jo gå galt især med to. Og på flip-flap.dk er der ikk så lang leveringstid...

Anmeld

1. august 2011

Fenja09

Vi købte godt nok ikke selv vores barnevogn, men fik den foræret da jeg var i 7. måned.

/Fenja (35+5)

Anmeld

1. august 2011

mika.F

Åååh, jeg havde købt min for flere mÅneder siden hvis ikke det var for at manden i huset pludselig blev overtroisk, istedet må jeg vente til jeg har født....Dumme dumme overtro, jeg vil ha min vogn!

Anmeld

1. august 2011

HelenaJ

Hendemichelle skriver:

Jeg har købt min og jeg er 9+3 

Hvilken en har I købt? Ihh jeg er så nysgerrig - har fundet min drømmebarnevogn, men den er hvid .. Det er jo slet ikke en praktisk farve..

Anmeld

1. august 2011

Hendemichelle

HelenaJ skriver:

Hvilken en har I købt? Ihh jeg er så nysgerrig - har fundet min drømmebarnevogn, men den er hvid .. Det er jo slet ikke en praktisk farve..

Vi har købt en Emmaljunga BSS i Sort på classic stel. Er bare helt forelsket i den vogn, og så synes jeg ikke den er særlig dyr. 

Min veninde har en klapvogn fra Emmaljunga i Kridhvid (godt nok læder) men den er altså stadig rigtig lækker at se på! 

De lyse vogne skulle vist også være bedre i forhold til temperatur. Hvis endelig billede af den du gerne vil købe! 

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Jeg ventede til jeg var sikker på der kom en baby ud af det...

Anmeld

1. august 2011

HelenaJ

1012lmp skriver:

Jeg ventede til jeg var sikker på der kom en baby ud af det...

Men hvornår er man det? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.