Hvor tidligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

NilleG

Jeg er i uge 21 nu har fundet den vogn jeg vil have det er en emmaljunga big supreme tror jeg den hedder... Vi har ikke købt den endnu men det er kun fordi der kommer nye farver her efter august  Men jeg kan næsten heller ikke vente!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

HelenaJ

1012lmp skriver:

Ej men sæt nu der var sket noget.. det ønsker man selvfølgelig ikke men så at skulle afmelde en barnevogn osv igen.. levere en vugge tilbage osv.. det kunne jeg slette ikke magte..

Ved godt det kan ske alligevel, men der er risikoen i hvert fald mindre... Men man kan jo saaagtens kigge og forelske sig inden.

Det ville jeg slet heller ikke kunne bære

Anmeld

1. august 2011

Ka+Ma=Be

HelenaJ skriver:

.. købte I barnevogn? :-) Jeg kan næsten ikke vente, men synes det er for tidlgt endnu :-)

Vi bestilte den da der var 11 uger til termin Vi fik at vide, at vi skulle bestille senest 8 uger før og pga. sommerferie på fabrikkerne gerne endnu før. 

Vi ventede egentlig kun fordi vi ikke kunne bestemme os  Og heldigvis var den på lager, så vi ikke risikerer at stå uden

Anmeld

1. august 2011

Kofoed.

Jeg ventede til 25. uge og heldigvis for det, da det viste sig der "kun" kom en alligevel ellers have jeg stået med ny tvillinge barnevogn som ikke gav mening at have.

Så mit råd, vent til du ved hvor mange der kommer og til graviditeten er "sikret", hvilken den jo aldrig helt er, meen

Anmeld

1. august 2011

MajseMaja

Vi har ikke fået bestilt den endnu. Jeg er i uge 30, og regner med vi bestiller den på onsdag. Regner med det bliver en Emmaljunga kombi, da det er den eneste der kan være i vores bil, ellers havde vi nok valgt en med større liggemål.

Grunden til vi først køber den så sent er pga. vi har renoveret hus og flyttet, så der er først tid og overskud til at kigge på udstyret. Men vil også sige at jeg ikke ville turde at købe en barnevogn før efter MD-scanning og jeg havde mærket liv..

Anmeld

1. august 2011

Tona

HelenaJ skriver:

.. købte I barnevogn? :-) Jeg kan næsten ikke vente, men synes det er for tidlgt endnu :-)

Efter lykkeligt overstået nf-scanning

Anmeld

1. august 2011

TaAsJu

Jeg har en trille og jeg ville gøre alt for at få skiftet den ud med en anden når dn lille ny bebs konmer!! Den har bare ikke levet op til alt det keg fik fortalt da vi købte den.. Men manden er fornuftig og siger den kan godt bruges!!

Anmeld

1. august 2011

HelenaJ

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg har en trille og jeg ville gøre alt for at få skiftet den ud med en anden når dn lille ny bebs konmer!! Den har bare ikke levet op til alt det keg fik fortalt da vi købte den.. Men manden er fornuftig og siger den kan godt bruges!!

Hvad er du utilfreds med? Har brug for nogle meninger - så jeg ikke gør et dårligt køb!

Anmeld

1. august 2011

TaAsJu

Hvad er du utilfreds med? Har brug for nogle meninger - så jeg ikke gør et dårligt køb!

Hjulene er slidt helt ned og det er ikke fordi jeg har kørt overdrevet meget med den.. Div knapper er røget af.. Der er en sol klap på den, der er bøjlen knækket i. Stoffet har jeg ikke turde vaske endnu for jeg er bange for det falmer i farverne som alt det andet jeg har i samme serie har gjort.. Jeg har haft stelet til rep fordi det har i den ene fjæder.. Det hjalp ikke klagede så igen. Men fik af vide der var ikke noget og gøre.. Madresserne er noget tyndt skrammel. Der skal en anden i den allerede fra start. Klappen man sætter i ryggen som støtte, når de sidder op blev ved med og slå sig sammen!!! Man kan jo håbe på det kun er mig der har vært uheldig!! Fik jeg lov af manden købte jeg en brio.. Har klapvogn fra brio og havde en anden til den store som jeg er super glad for!!

Anmeld

1. august 2011

Jakob'sMor

Vi har en Odder zip på xdream stel - vi var ude og kigge da jeg var i uge 20 og da der var 15 ugers leveingstid på vores vogn, bestilte vi få dage efter, vi skulle lige være helt enige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.