Hvor tidligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

NinaNymannMadsen

vi fik barnevogn til den første og den fik vi først den dag vi tog hjem fra sygehuset af. og den lille ny skal også bruge den vogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

HelenaJ

Hendemichelle skriver:

Vi har købt en Emmaljunga BSS i Sort på classic stel. Er bare helt forelsket i den vogn, og så synes jeg ikke den er særlig dyr. 

Min veninde har en klapvogn fra Emmaljunga i Kridhvid (godt nok læder) men den er altså stadig rigtig lækker at se på! 

De lyse vogne skulle vist også være bedre i forhold til temperatur. Hvis endelig billede af den du gerne vil købe! 

Du kan Google den. Skriver nemlig på min iPhone, så kan ikke uploade billede. Den er fra Trille og hedder Dream Hvid Skai.. Elsker bare den hvide farve og printet indeni. Og detaljen på liften er også lige mig!

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

HelenaJ skriver:

Men hvornår er man det? :-)

Ej men når man har været til MD og set alt er som det skal være også når deres vægt er deroppe hvor de ville overleve ved evt. fødsel..

Anmeld

1. august 2011

lauras*mor*

vi købte vores da jeg var 10 uger henne.. Men kun fordi vi fik lavet en rigtig god handel med det lager butikken havde..

Anmeld

1. august 2011

Hendemichelle

HelenaJ skriver:

Du kan Google den. Skriver nemlig på min iPhone, så kan ikke uploade billede. Den er fra Trille og hedder Dream Hvid Skai.. Elsker bare den hvide farve og printet indeni. Og detaljen på liften er også lige mig!

Wauw, den er også rigtig flot! Men har hørt meget dårligt om trille 

Anmeld

1. august 2011

FrkLarsen

HelenaJ skriver:

.. købte I barnevogn? :-) Jeg kan næsten ikke vente, men synes det er for tidlgt endnu :-)

Vi købte barnevogn sent. :-) 

Har nok været omkring uge 35 ca 

Vi fik den først hjem efter jeg havde født :-)

Anmeld

1. august 2011

Alexander071106sMor

Jeg købte vores da jeg var i uge 12, det var en Emjaljunga (stavet ?) som jeg fik rigtig billigt.

Vi var egentlig på jagt efter en billig en der kunn bruges i campingvognen, men der kommer vores gamle kombivogn til at stå i stedet

Anmeld

1. august 2011

HelenaJ

Dårligt? Ej øv .. Men jeg tænker også at den er meget sart - og tøset!?

Anmeld

1. august 2011

HelenaJ

1012lmp skriver:

Ej men når man har været til MD og set alt er som det skal være også når deres vægt er deroppe hvor de ville overleve ved evt. fødsel..

Det lyder meget fornuftigt - men så må jeg jo bare ud og snage for at slå tiden lidt ihjel :-)

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

HelenaJ skriver:

Det lyder meget fornuftigt - men så må jeg jo bare ud og snage for at slå tiden lidt ihjel :-)

Ej men sæt nu der var sket noget.. det ønsker man selvfølgelig ikke men så at skulle afmelde en barnevogn osv igen.. levere en vugge tilbage osv.. det kunne jeg slette ikke magte..

Ved godt det kan ske alligevel, men der er risikoen i hvert fald mindre... Men man kan jo saaagtens kigge og forelske sig inden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.