At lukke indlæg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.530 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. august 2011

stjernestoev1

Det gør mig enormt ked af det, at læse at en kvinde herinde fik flere af hendes indlæg lukket. De handlede så vidt jeg ved omkring noget med dommedag osv. Skal der virkelig ikke mere til at støde os herinde? Handler det ikke om at omfavne hinandens forskeligheder herinde, og respektere hvad folk tror på? Skulle ikke-troende mennesker også bede om at få indlæg om Barnedåb lukket? Bare fordi at de ikke tror på Gud. Jeg synes folk burde acceptere hinanden lidt mere, og hvis det støder folk, så gå dog udenom indlægget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Hulubulu86

Hvorfor blev de dog lukket?

På en debat bør der være plads til debatter om ALT og plads til alle meninger

Anmeld

1. august 2011

Ka+Ma=Be

stjernestoev1 skriver:

Det gør mig enormt ked af det, at læse at en kvinde herinde fik flere af hendes indlæg lukket. De handlede så vidt jeg ved omkring noget med dommedag osv. Skal der virkelig ikke mere til at støde os herinde? Handler det ikke om at omfavne hinandens forskeligheder herinde, og respektere hvad folk tror på? Skulle ikke-troende mennesker også bede om at få indlæg om Barnedåb lukket? Bare fordi at de ikke tror på Gud. Jeg synes folk burde acceptere hinanden lidt mere, og hvis det støder folk, så gå dog udenom indlægget.

Den sag har jeg slet ikke hørt om - men jeg vil da give dig ret i, at man skal have lov til at have hver sin mening og opfattelse. Hvis det omfattede det du nævner, kan jeg ikke umiddelbart se grund til at lukke indlæget - men igen, så har jeg ikke set det.

For mit vedkommende vælger jeg bare at lade være med at åbne indlæg jeg ikke synes interesserer mig

Anmeld

1. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det har ikke så meget at gøre med om folk bliver stødt eller ej! Det er ganske simpelt et spørgsmål om at moderere sig og ikke spamme!

Oprettede jeg 4 forskellige tråde om mit barns barnedåb ville nogle af dem formentlig også blive lukket

(det er jo ikke sådan at trådene er blevet lukket og ts er blevet bedt om ikke at nævne emnet! Tvært imod er ts blevet opfordret til at samle debatten i én tråd i stedet for at sprede den over flere tråde!)

Mvh Caroline - moderator

Anmeld

1. august 2011

Sanne_Middelfart

stjernestoev1 skriver:

Så enig!

LÆNGE LEVE FORSKELLIGHEDEN 

Selvom man ikke er enig, eller forstår folks normer, holdninger eller trosbestemmelse er der ingen grund til at nedgøre, eller sige det er forkert. Der er ingen grund til at gøre sig dommer over for andre.

Uvidenhed er noget frygteligt noget, både den ene og den anden vej.

Godt være man ikke kan forstå, men derfor kan man godt respektere andre.

Der skal være plads til alle, og især her i DK hvor vi værner rigtig meget om vores ydringsfrihed

Anmeld

1. august 2011

ekzunz

Caroline86 skriver:

Det har ikke så meget at gøre med om folk bliver stødt eller ej! Det er ganske simpelt et spørgsmål om at moderere sig og ikke spamme!

Oprettede jeg 4 forskellige tråde om mit barns barnedåb ville nogle af dem formentlig også blive lukket

(det er jo ikke sådan at trådene er blevet lukket og ts er blevet bedt om ikke at nævne emnet! Tvært imod er ts blevet opfordret til at samle debatten i én tråd i stedet for at sprede den over flere tråde!)

Knus Caroline

Men den ene tråd blev da lukket med den begrundelse at den var blevet anmeldt af nogle som følte sig stødt???

Og hun oprettede jo heller ikke 4 tråde samme dag, hun forsøgte at forklare sig dagen efter, men den blev også lukket

Anmeld

1. august 2011

Minmio

stjernestoev1 skriver:

Anmeld

1. august 2011

stjernestoev1

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

https://www.baby.dk/debat/124073pi4/ordet-er-frit/et-bedre-danmark--der-skal-ske-noget-nu.aspxDet er ikke helt grunden?

Anmeld

1. august 2011

Maja88

dette her emne er jo blevet taget op med zafir og der er fundet en løsning  på det

Anmeld

1. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Men den ene tråd blev da lukket med den begrundelse at den var blevet anmeldt af nogle som følte sig stødt???

Og hun oprettede jo heller ikke 4 tråde samme dag, hun forsøgte at forklare sig dagen efter, men den blev også lukket

Ja, den blev anmeldt og nogle følte sig stødt over tråden! Ligesom andre tråde bliver anmeldt og nogle føler sig stødt over dem!

Jeg har aldrig oplevet at nogen er blevet stødt over en tråd om barnedåb, men sker det må vi da også tage det op til overvejelse

I bund og grund drejer det sig nok om at mange mener at så mange youtube links om dommedag ikke hører sig til på et baby site!

der er snak om barnedåb, måske, mere relevant?

Selvfølgelig skal der være plads til snak om andet end lortebleer og utro kærester, og det synes jeg bestemt også der er! Derfor mener jeg jo heller ikke der er noget forkert i at opfordre ts af sådan en tråd til at gøre tingene lidt anderledes! Måske netop for at andre ikke skal føle sig stødt?

Der er, og skal være, plads til alles meninger, men nogle emner er "farlige" og der skal man måske tænke sig om inden man opretter tråde - tænk bare på rygertrådene

Mvh Caroline - moderator

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.