Men den ene tråd blev da lukket med den begrundelse at den var blevet anmeldt af nogle som følte sig stødt???
Og hun oprettede jo heller ikke 4 tråde samme dag, hun forsøgte at forklare sig dagen efter, men den blev også lukket
Ja, den blev anmeldt og nogle følte sig stødt over tråden! Ligesom andre tråde bliver anmeldt og nogle føler sig stødt over dem!
Jeg har aldrig oplevet at nogen er blevet stødt over en tråd om barnedåb, men sker det må vi da også tage det op til overvejelse 
I bund og grund drejer det sig nok om at mange mener at så mange youtube links om dommedag ikke hører sig til på et baby site!
der er snak om barnedåb, måske, mere relevant?
Selvfølgelig skal der være plads til snak om andet end lortebleer og utro kærester, og det synes jeg bestemt også der er! Derfor mener jeg jo heller ikke der er noget forkert i at opfordre ts af sådan en tråd til at gøre tingene lidt anderledes! Måske netop for at andre ikke skal føle sig stødt?
Der er, og skal være, plads til alles meninger, men nogle emner er "farlige" og der skal man måske tænke sig om inden man opretter tråde - tænk bare på rygertrådene 
Mvh Caroline - moderator
Anmeld