sådan en seng-i-seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

det var jo lige netop det jeg tænkte at den ville være mere smart når der var de vægge der der er og hun så stadig er skærmet lidt fra os.
en vugge der kan hænge i luften skal så hænge ind over vores seng næsten nemlig. men det havde jeg også tænkt på.

Hva med den her:

https://www.baby.dk/debat/125202pi1/babyudstyr/lean der-vugge-sengerand-slynge-og-lift-saelges-fr-b.as px

Er den ikke interessant i forhold til en vugge der kan hænge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

DenLykkelige

NNM skriver:

der er allerede et link inde helt i toppen af tråden.

Til den der seng til at sætte på siden af sin egen seng??

Kan jeg ikke finde

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

SpunkenJo skriver:

Hva med den her:

https://www.baby.dk/debat/125202pi1/babyudstyr/lean der-vugge-sengerand-slynge-og-lift-saelges-fr-b.as px

Er den ikke interessant i forhold til en vugge der kan hænge??

kikkede på vuggen idag i babysam og den vil være for stor til at kunne hænge inde ved os.

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

DenLykkelige skriver:

Kan jeg ikke finde

når nej den er der ikk en link ind til. ved ikk lige hvor man kan finde dem henne. men prøv at google det måske eller prøve at kikke på de forskellige baby butikkers hjemme sider

Anmeld

1. august 2011

Frk Mig

DenLykkelige skriver:

Kan jeg ikke finde

http://www.swiflet.com/SEO/onskeborn/9/1/

der skulle den gerne være

Anmeld

1. august 2011

raca

SpunkenJo skriver:

Personligt ALTID nej til børn i sengen.....

Arbejder i en branche hvor brandvæsen, politi og ambulance er min hverdag. En af mine kolleger er gift med en der sidder på 112, og det sker desværre ikke sjældent at forældre ringer ind med livløse børn/babyer de har kommet til at lægge sig på i søvne, og på den måde kvalt babyen

Det er skrækkeligt! Og kan derfor slet ikke anbefale at man har babyer i sengen mens man selv sover.....

Så måske en vugge der hænger ned fra loftet kan være en løsning hos jer, indtil baby kan rykke ud af det lille soveværelse og i sin egen seng

du kender en der kender en... altså for mig holder det ikke helt vand...

jeg kender også en der kender en.. der køre ud til brænde hvor børn i værste fald brænder inde forde forældrene ikke kan nå ind til dem, forde de ikke sover sammen...

samsovning.. hvis man er ædru og ikke ryger er sikker for både mor og barn.. hvis dvs sikkerheds regler bliver overholdt.. såsom.. ingen sløvende stoffer, egen dyne til baby, ingen sprækker i sengen eller mellem senge..

der er lavet mange undersøgelser både for og i mod, samsovning og samsovning forebygger vuggedød og død ved feber kramper ol.

men hvis forældrene snupper sig en lille en før sengetid eller tager høfeberpiller-sovepiller el piller der kan virke sløvende kan de ikke anbefales...

og tja det er jo nok de tilfælde de har haft brug for og ringe.. men man indrømmer sku nok ikke man var halvsnalret og ikke opdagede at man lage sig på baby,...

ej jeg bliver harm over skræk kampanger med samsovning.. når nu det er det mest naturlige for barnet, for amme etapleringen at gøre.

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

ja sådan er vi alle forskellige

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

ja sådan er vi alle forskellige

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

raca skriver:

du kender en der kender en... altså for mig holder det ikke helt vand...

jeg kender også en der kender en.. der køre ud til brænde hvor børn i værste fald brænder inde forde forældrene ikke kan nå ind til dem, forde de ikke sover sammen...

samsovning.. hvis man er ædru og ikke ryger er sikker for både mor og barn.. hvis dvs sikkerheds regler bliver overholdt.. såsom.. ingen sløvende stoffer, egen dyne til baby, ingen sprækker i sengen eller mellem senge..

der er lavet mange undersøgelser både for og i mod, samsovning og samsovning forebygger vuggedød og død ved feber kramper ol.

men hvis forældrene snupper sig en lille en før sengetid eller tager høfeberpiller-sovepiller el piller der kan virke sløvende kan de ikke anbefales...

og tja det er jo nok de tilfælde de har haft brug for og ringe.. men man indrømmer sku nok ikke man var halvsnalret og ikke opdagede at man lage sig på baby,...

ej jeg bliver harm over skræk kampanger med samsovning.. når nu det er det mest naturlige for barnet, for amme etapleringen at gøre.

Har sendt dig en PB!

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

Frk Mig skriver:

http://www.swiflet.com/SEO/onskeborn/9/1/

der skulle den gerne være

Er det sådan en her du mener?

http://www.whwatts.co.uk/cots-cot-beds-6/cribs-53/ troll-bedside-crib-9523.htm

Kan kun få et helt katalog frem via dit link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.